[11 yıl önce/Hansang Lisesi]
Yeni yıl tatilinden önceki son okul günüydü.. Sınıftakiler eğlence olsun diye yılbaşı çekilişi yapmış ve kendilerine çıkan kişilere hediyelerini vermişlerdi. Doyoung başından beri ona çıkan kişinin Taeyong olmasını istemişti ama maalesef bu isteği kabul olmamıştı. Yine de ona aldığı küçük bir hediye vardı, kendini tutamamıştı. Tabi bunu ona nasıl vereceği konusunda oldukça stresliydi. O sırada hiçbir şeyden haberi olmayan Taeyong sırasına yan bir biçimde oturmuş arka sıralarında oturan Youngho ve Kun'la konuşuyordu.
Taeyong: Yemekte ne var biliyor musunuz?
Youngho: Bugün tatilden önceki son gün olduğundan güzel bir şeyler olmalı.
Kun: Umarım öyle olur. Geçenlerdeki yemek epey kötüydü.
Taeyong: En olmadı kantinden bir şeyler alırız.
Kafalarını salladılar onaylarcasına. Taeyong Doyoung'un omzuna dokundu hafifçe.
Taeyong: Sen ne düşünüyorsun o kadar dalmış?
Doyoung: Umm, hiçbir şey.
Taeyong: Bir yalanmış gibi görünüyor. Sınavlarında iyi geçti, yani derslerle alakalı bir mesele değil.
Kun: Doyoung bizden bir şeyler mi saklıyorsun sen?
Doyoung: Yok öyle bir şey.
Youngho: Kesin var, kesin.
Taeyong: Ya, birinden mi hoşlanıyorsun yoksa?
Telaşla yanıtladı Doyoung.
Doyoung: N-ne hoşlanması? Kimseden hoşlanmıyorum. Bir şey düşündüğüm falan da yok ayrıca.
Taeyong: Öyle olsun bakalım.
Kun ve Youngho kendi aralarında ''ne oluyor'' gibisinden bakışmışlardı Doyoung'un bu tepkisi karşısında. O an için bir şey bilmiyorlardı ama çok geçmeden öğreneceklerdi ne olduğunu. Okuldan çıkış saati geldiğinde.. Son ders bitmiş çantalarını toparlıyorlardı. Doyoung artık ona aldığı hediyeyi vermezse daha sonrası için başka bir şansı olmayacaktı. Taeyong ayaklanmış çantasını sırtına alırken durdurdu onu.
Doyoung: Taeyong..
Taeyong: Ne oldu senin kitabını kendi çantama falan mı koydum?
Doyoung: Hayır, hayır. Şey, sana vermek istediğim bir şey var.
Meraklı gözlerle ona baktı Taeyong. Doyoung sabahtan beri çantasında tuttuğu paketi çıkartıp ona uzattı.
Taeyong: Bana mı?
Kafasını salladı Doyoung olumlu anlamda.
Taeyong: Ne ki bu?
Doyoung: Küçük bir hediye. Sıra arkadaşıyız ya, sana hediye almam gerektiğini düşündüm o yüzden. Almayacak mısın?
Onun elindeki paketi aldı Taeyong.
Taeyong: Ama ben sana bir şey almadım. Kendimi biraz mahcup hissettim şimdi.
Doyoung: Sorun yok, küçük bir şey zaten. Beğenirsin umarım. Ah, ben önden çıkıyorum. Anneme alışverişte yardım edeceğime dair söz vermiştim. Tatilden sonra görüşürüz.
Hızlıca Taeyong'a ve arka sırasındaki arkadaşlarına el sallamasının ardından sınıftan çıktı Doyoung. O çıktıktan sonra Taeyong paketi açıp içindekinin ne olduğuna baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hansang High School | DoTae
Fanfiction''Biliyor musun, ben değişmedim.. Seni halen 11 sene önceki gibi seviyorum..'' [düz yazı + texting]