[12.0]/2

159 19 20
                                    


Chan_: hyung günaydın.

Chan_: ne zaman dönüyorsunuz özledim sizi.

Tyong: günaydın Sungchan.

Tyong: umm daha tam karar vermedik ne zaman döneceğimize ama iznimizin bitmesine az kaldı zaten.

Chan_: habersiz gelmeyin sakın, hazırlık yapmam lazım.

Tyong: tamam, haber veririz mutlaka.

Tyong: endişe etme.

Chan_: ben sana mesaj atarken uyanık olduğunu düşünmemiştim.

Chan_: erkencisin.

Tyong: kahvaltı hazırlıyorum da o yüzden erken kalktım biraz.

Chan_: sanırım sürpriz ve biraz da romantik bir kahvaltı.

Tyong: belki öyledir belki de değildir..

Tyong: bu arada bizim eve uğradın değil mi?

Chan_: evet evet ihmal etmedim onu.

Chan_: eşyaları istediğiniz gibi yerleştirmişler.

Chan_: ortalık biraz dağılmıştı ama toparladım ben, güzelce havalandırdım da.

Chan_: geldiğinizde oturmaya hazır olacak.

Tyong: harika, çok teşekkür ederim Sungchan ilgilendiğin için.

Chan_: lafı bile olmaz hyung.

Chan_: kendinize dikkat edin, annem yardım istiyor şimdi ona yardıma gidiyorum.

Tyong: kolay gelsin ve sizde kendinize dikkat edin.

-görüldü.-

Telefonunu cebine koyup hazırlıklarını sürdürdüğü kahvaltı masasıyla ilgilenmeye koyulmuştu Taeyong tekrardan. Malzemeleri dışarı çıkarmış, önlerindeki deniz manzarasına şöylece bir bakınmıştı. Bugün hava harikaydı, dışarıda kahvaltı etmek için çok iyi bir seçimdi. Her şeyi ayarlamıştı, yiyecekler tamamdı, görüntü olsun diye koyduğu çiçekler güzel görünüyordu, manzara zaten enfesti. Son bir kez kontrol edip herhangi bir eksik olmadığına kanaat getirdiğinde içeriye geçip kaldıkları yazlığın yatak odasına yöneldi doğruca. Özel bir gün değildi, Taeyong'un içinden gelmişti sadece güzel bir kahvaltı hazırlamak. Odaya girmesinin ardından halen uyuyan sevgilisinin yanına oturup saçlarını okşamıştı.

Taeyong: Kim Doyoung bey, uyansanız mı artık?

Gözlerini ovuşturup hafifçe aralamıştı Doyoung.

Doyoung: Çoktan sabah mı oldu.. Ne zaman uyandın?

Taeyong: Ben kalkalı çok oldu, hadi elini yüzünü yıka sana küçük bir sürprizim var.

Olduğu yerde doğrulmuştu sevgilisi.

Doyoung: Sürpriz? Ama ben daha uyanamadım tam olarak, bir yardımcı olabilirseniz çok mutlu olurum Taeyong bey.

Çenesine bir öpücük bırakmasının ardından yerinden kaldırmıştı onu Taeyong. Banyoya itekleyip elini yüzünü yıkamasını sağlamıştı sonra da ellerini gözlerinin üzerine yerleştirip dışarıya doğru yönlendirmişti onu.

Hansang High School | DoTaeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin