[9.75]

152 18 5
                                    


Buzlu kahve kutusunu yanağına değdirip gözlerini açmasına neden olmuştu. Zaten uyumuyordu, sadece gözlerini kapatmış düşünüyordu. Kafasında bir şeyleri yerlerine oturtmaya çalışıyordu. Doğrulup önüne konan kahveden içti biraz okul müdürünün oğlu.

Jeno: Eğer yorulduysan biraz kestirebilirsin.

Jaemin: Uyumuyordum, sadece düşünüyorum.

Masada tam karşı tarafına geçip oturmuştu gazeteci Lee Jeno.

Jeno: İşler iyice karışık bir hale geldi değil mi?

Jaemin: Müdür yardımcısını bulmamız gerçekten büyük bir gelişmeydi ama şimdi bu olay.. Kamera kayıtlarında doğru düzgün bir şeyde yok. Neredeyse ölümden dönmüşler, Taeyong hyung zamanında fark etmeseymiş.. Doyoung hyung'a olacakları düşünmek dahi istemiyorum.

Jeno: Bu sefer amacı korkutmak falan değildi, direkt olarak Doyoung hyung'u öldürmek istedi bence. Kıvrak bir zekası var, olayları çözmekte iyi. Bu katilin hiçte işine gelecek bir şey değil. Cctv'de reyonun itildiği kısım kör nokta gibi, görsek bile yine koyu renk kıyafetler, maske, şapka.. Ama yine de Jung Jaehyun olduğunu düşünmüyorum ben bunu yapanın.

Jaemin: Bizzat kendisiydi değil mi?

Onaylarcasına kafasını salladı Jeno.

Jaemin: Şimdi ne yapacağız? İkisine haber vermedik ama.

Jeno: Zaten bir travma atlattılar, bu yüzden çok bir şey yazmak istemiyorum. Elimizde kayda değer bir şeyde yok hem. Bence bizde şimdilik bir köşeye bırakalım bunu. Yarın hep beraber detaylıca konuşuruz.

Peki gibisinden bir bakış atmasının ardından derin bir iç çekmişti müdürün oğlu. Masada kahveleri ve düzinelerce kağıt parçası dışında atıştırmalık bir şeylerde vardı. Eline bir bisküvi alıp ağzına attı.

Jaemin: İkisinin durumunu biliyorsun değil mi?

Gülümseyip cevapladı.

Jeno: Fark etmemek elde değil açıkçası. Sanırım sen 11 sene önceden beri ikisinin arasında farklı bir ilişki olduğunu düşünüyorsun. Bana resmi göstermiştin ya.

Jaemin: Açıkçası yakın arkadaştan da yakın görünüyorlardı. Sanırım yarım kalmış bir hikayeydi.. 11 yılın ardından tamamlanması mucizevi bence. Kimse biri için ya da birbiri için o kadar uzun zaman boyunca beklemez kolay kolay. Bu çok güçlü bir bağlılık. İmrenilesi..

Jeno: Yani sen bu tarz bir hikayeden mi hoşlanırdın? Ya da şu dizilerdeki yetişkin olduğunda tanıştığın kişiyi aslında çocukluğundan beri tanıyorsun olayı falan? Hayatındaki kişi ille de geçmişinden biri olmak zorunda mı?

Jaemin: Öyle değil de, yine de bu biraz farklı. Ama dediğin gibi o kişi geçmişinden olacak diye bir şey yok. Bence ansızın bir tanışma da sana doğru kişiyi getirebilir.

Bakışlarını elinde oynadığı kağıt parçasını çevirerek yöneltmişti sorusunu Jeno.

Jeno: Taeyong hyung'la Doyoung hyung'un arasındaki gibi bir ilişki.. Bu senin için uygun mu?

Jaemin: Neden olmasın ki? Olmaması için bir sebep göremiyorum. Neden sordun?

Jeno: Merak..

Sandalyesinden kalkıp koltuğa doğru yöneldi genç gazeteci.

Jeno: Ben biraz kestireceğim. Bu gece burada kalsan daha iyi olur, başka bir olay daha çıkmasın. Banyoyu kullanabilirsin, dolapta temiz havlular var. Ayrıca dolabımdan bir şeyler bakabilirsin giymek için.

Hansang High School | DoTaeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin