Kapının çalma sesini duyunca hızlı adımlarla oraya doğru yöneldi Doyoung. Biraz heyecanlı ve biraz da gergindi, sonuçta Taeyong onun evine gelmişti. Ama ifadelerini kontrol altında tutması gerekiyordu, Taeyong'u rahatsız edecek ya da onun başına dert açacak bir şeylere neden olmak istemiyordu. Kapıyı açtıktan sonra onu içeriye davet etti. Küçük ve sade bir evde oturuyordu Doyoung. Öyle fazla eşya yoktu, tek kişiye yetecek kadardı işte. Taeyong gelecek diye de ortalığı olabildiğince toparlamıştı, fark etmiş olmalıydı ki eve girdikten sonraki ilk sorusu bu oldu Taeyong'un.
Taeyong: Hasta halinle ortalığı mı toparladın?
Doyoung: Hayır, yani her zamanki hali.
Gülümseyip onun elindeki poşetleri aldı Doyoung. Biraz meyve ve atıştırmalık bir şeyler almıştı Taeyong. Doyoung onları mutfağa bırakırken aç olup olmadığını sordu Taeyong'a, aç olmadığını öğrenince de koltuklara doğru yönlendirdi onu ve ikisi karşılıklı olarak oturdular.
Taeyong: Youngho ve Kun gideli çok oldu mu?
Doyoung: Belki bir iki saat? Onlara gidip dinlenmelerini söyledim.
Taeyong: Nasıl oldun peki?
Doyoung: Gayet iyiyim. Kötü mü görünüyorum?
Hayır anlamında kafasını salladı karşı tarafında oturan adam.
Taeyong: Umm.. Test sonuçları?
Doyoung: Sanırım asıl konumuz bu.
Taeyong: Tahmin ettiğim gibi bir şey olmamasını çok istiyorum şuan.
Doyoung: Raporu gördüm, kimyasal bir madde. Demek istediğim gıda zehirlenmesi dışında bir şey. Astım krizini tetiklemesinin nedeni de maddenin etkisinden dolayı.
Taeyong: Yaygın bir şey mi?
Doyoung: Bulmak çok zor değil. Kimya malzemeleri satan herhangi bir yerden alınabilir.
Taeyong: Sanırım artık bunun bilinçli yapılmış bir şey olduğu konusunda netiz. En iyi ihtimalle bunu bir öğrenci yaptı, diğer ihtimale gelirsek..
Doyoung: Dönmüş olabilir mi gerçekten?
Derin bir nefes aldı Taeyong.
Taeyong: O değilse bile Hansang'da bir şeyler dönmeye başlamış olabilir Doyoung. Bir süre izin kullansan nasıl olur?
Doyoung: Ne diyorsun?
Taeyong: Tehlike altında olmanı istemiyorum. Benim yüzümden sana zarar gelebilir ve bunun düşüncesi bile kötü.
Doyoung: Anlıyorum ama izin alıp okulda olmamam bir şeyi değiştirmez. Ayrıca ya sana bir zarar gelirse.. Beni düşünüyor olabilirsin Taeyong ama bende seni düşünüyorum. Eğer gerçekten bir şeyler olacaksa yan yana olmamızı tercih ederim. Kaçıp saklanacak değilim.
Taeyong: Ama-
Doyoung: Konu tartışmaya kapalı Lee Taeyong.
İç çekip bakışlarını ona dikti.
Taeyong: Şu inadın hiç değişmeyecek değil mi?
Doyoung: Sanırım hayır? Her neyse kahve içer misin? Ya da çay?
Taeyong: Kahve olur ama ben yaparım, sen uğraşma.
Doyoung: Hiçbir şeyin yerini bilmiyorsun nasıl yapacaksın? Ben hallederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hansang High School | DoTae
Fanfiction''Biliyor musun, ben değişmedim.. Seni halen 11 sene önceki gibi seviyorum..'' [düz yazı + texting]