lana del rey, fuck it i love you
harry styles, adore you☁️
Üzerime giydiğim siyah gömleğin düğmelerini iliklemenin ardından, kot pantolonumu geçirdim ayağıma. Dizlerindeki yırtıkları ve dar kalıbı ile bedenime tamamen oturduğunda sarı saçlarımın düzgün bir şekilde alnıma düşmesine izin verdim.
Bu iki haftaya yakın zaman tamamen benim için bir rüya gibiydi, her an yanımda oluyor, gözlerini üzerimden hiç çekmiyor ve bana sarılıyor, öpüyordu. Bunların olabileceği aklımın ucundan bile geçmiyorken şu an onunla bir randevuya çıkacak olduğuma inanamıyordum.
Telefonumun melodisini duyduğumda yatağımın üzerinden aldım, Yoongi'm yazısı gülümsememi sağlarken "Hyungie." dedim neşeli bir sesle, "Aşağıda bekliyorum." Aynı apartmanda olmamıza rağmen aşağı inmemi istemesi hoşuma giderken telefonu arka cebime attım, bomber ceketimi üzerime almanın ardından siyah sporlarımı geçirdim ayağıma.
Siyah Audi'sine yaslanmış halde beni bekleyen Min Yoongi'nin sarı saçları gözlerime çarparken giydiği siyah tişörtü ve kol pantolonu ile tamamen bir çift gibi görünüyorduk. Ben hala şaşkın bir şekilde ona bakarken dudakları keyifli bir gülümseme ile kıvrıldı, kolları belime dolanarak bana sarılırken ben de boynuna sarıldım.
"Gerçekten çift gibi görünüyoruz."
Yoongi düşüncelerimi dile getirdiğinde gülümsedim, dudakları yanaklarımda gezinmenin ardından benim için kapıyı araladı. Koltuğa yerleşirken ceketimi çıkararak arkaya attım sıcak arabada. Yoongi yanıma yerleşirken emniyet kemerimi taktım, bu arabanın sıcaklığı ve dokusu hoşuma gidiyordu. "Nereye gidiyoruz?" Başını iki yana sallarken dudaklarını büzdüğünde kıkırdamama engel olamadım, ona gerçekten tapıyordum.
Müzik açmamı, yolun uzun olduğunu söylediğinde müzik çalara uzandım. Harry Styles'ın Adore You çalmaya başladığında biraz önce aklımdan geçen düşüncenin üzerine gelen şarkı gülümsememe sebep oldu. Camı biraz açarak havanın içeri girmesine izin verdiğimde Yoongi parmaklarıni direksiyona vurarak ritme ayak uyduruyordu.
"Tatlım,
Senin için ateşin üzerinde yürürüm.
Sadece sana tapmama izin ver."Şarkıya kendime hakim olamayarak eşlik etmeye başladığımda ilk Yoongi'nin kıkırtılarını duydum, ardından bakışları kısa bir anlığına bana döndüğünde gözlerimiz buluştu, parlak bakışlar kalbimi hızlandırırken yerimde daha çok yayıldım.
"Beni sevdiğini söylemene gerek yok.
Sadece sana bir şey söylemek istiyorum.
Son zamanlarda aklımdasın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mine' yoonmin
Fanfictionmin yoongi, park jimin'in iş arkadaşı olması dışında, aşığıydı.