3.Bölüm Aras

136 30 26
                                    

Multimedya: Aras

"Peki" dedim sadece bu yaptığım yanlış olabilir şuan bir yabancının yanındayım.

"Ee adın ne ufaklık" dedi. O ufaklık diyen ağzını senin off

Gülümseyerek "Gece" dedim.

"Aras" dedi. Sordukmu neyse.

"Nereye gidiyoruz?"

"Gidince görürsün."dedi. Sanki bunu diyeceğini bilmiyormuş gibi sordum birde.

Bir barın önüne gelince arabadan indi bende onun arkasından indim bu kıyafetle hemde!

"Hoş geldin abi" dedi. Esmer olan yanında da tatlı kıvırcık saçlı bir kız vardı. Bana gülümseyip"Selam ben Azra" dedi.

Gülümseyip"Gece" dedim.

Esmer olan"ben de Savaş" dedi. Kısaca sonra Arasa döndü."Abi sen buraya kız getirmezdin hayırdır?" Dedi.

"Saçma saçma konuşma savaş bu kızla benim işim olur mu sence?" Dedi adının Savaş dediği çocuk "Neden olmasın diyince" Aras yerinden kalkıp Savaşa doğru ilerledi"Bak Savaş şuan canımı sıkıyorsun eminim bunu istemezsin değil mi?" Dedi ve yumruğunu sıktı.

" Aksi taktirde bu saatte acile gitmek istemezsin diye düşünüyorum." Dedi"Şimdi bana söyleyin şu baba bozuntusu nerde?" Diye sordu.Savaş "odasındadır." Dedi sadece.

Aras tam gidecekken beni süzdü." Azra şu ufaklığa giyecek birşeyler ver ve ayağına bak benim küçük bir işim var" dedi. Azra kafasını sallayıp bana Gel işareti yaptı onun peşinden ilerledim.

"Ee Gece nasıl oldu bu ayağın hali böyle?" Dedi "Şey ayağım kaydı ve düştüm sonra Aras gördü bana yardım etti." Azra şaşırmış bir şekilde"Aras gördü ve yardım mı etti" dedi ve kahkaha attı yalan söylediğim bu kadar belli oluyor mu ya?

Bak Gece "Ben erkeğim desen inanırdım ama Aras bana yardım etti dersen inanmam Aras hiç bir çıkarı olmadan birine yardım etmez hele ki bu bir kızsa" dedi.

"Aras okuldan arkadaşım o yüzden yardım etti" dedim yalanı devam ettirerek Azranın yüzünde inanmadığı yüz ifadesi vardı ama "Peki öyle olsun bakalım" dedi.

Üzerime siyah dar askılı bir gece elbisesi verdi " kusura bakma en kapalısı bu" dedi ve başını eğdi."En kapalısı buysa en açığı varla yok arası bir şey olmalı" dedim.

Gülmeye başladı "Seni sevdim Gece Aras cidden çok şanslı." Dedi Efendim?

"Bak Azra Arasla aramızda sandığın gibi birşey yok." dedim. İçeceğini yudumlayıp"Ama bu olamayacağı anlamına gelmez değil mi?"

"Valla o ses katilini seveceğime ölürüm daha iyi" dedim "Ses katili." Dedi. Şaşırmış bir şekilde.

"Sen Arasın gitar çaldığını nereden biliyorsun?" Dedi ne bilemezmiyim ne var ki bunda?

"Valla Gece ben bu güne kadar Arasın gitar çaldığını bilen sayılı kişiler arasındayım bunu genelde kimseye söylemez." Dedi.

"Neden ki "dedim " sesi çok güzel aslında" diyince gülmeye başladı "Birde
Sana mı söyledi şarkıyı yok artık" dedi.

Hayır beni yanlış anlıyor ya tam ağzımı açacakken içeriye Savaş girdi."Azra gelir misin kalabalık olmaya başladı tek başıma yetişemiyorum?"dedi. Azra gülerek "Tamam kaptan" dedi."Hadi Gece sen de gel seni tek bırakırsam Aras canımı okuyabilir" dedi.

Neden okusun ki ben Arasın hiç birşeyi değilim sadece istediğini yapacak bir köle sonra zaten bir daha konuşmayacaktım onunla.

"Gece sen otur buraya" dedi. Beni bar masalarına oturtup karşı tarafa geçti o sırada Savaşa gözüme takıldı Azraya bakıyordu.

Gecenin Gölgesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin