Multimedya: Savaş ve Azra
"Neden ben?" Dedim sinirli bir şekilde
"Git başka kızlarla evcilik."oyna dediğimde arkamı dönüp giderken"Bak Gece beni sinirlendirme" dedi ya ne olurmuş sinirlendirirsem?
"Sana iki seçenek sunuyorum ya bu oyunu kabul edersin ya da bilekliğine veda edersin düşün taşın fazla zamanım yok." Dedi ve yanımdan gitti.
Ama neden ben? Neden söylemiyor işte kabul edemem ben Oğuzu seviyorum gidip ona Arasa aşığım mı diyeceğim başka isteği de varmıymış?
Sinirle sınıfa ilerledim, yerime oturdum "Kızım sen cidden her işi on saatte yapıyorsun ya nerde donutlarım."dedi Cemre.
"Kızım sen de fazla sabırsızsın beklesene azıcık" dedim. Beni aldırmadan yemeğe devam etti.
"Ne bu yüzünün hali kireç gibisin yine?"
"Y-yok birşey ya sadece sabah erken kalktım ondan." Dedim bana göz devirdi.
"Naber kaçak?" Dedi Oğuz.
"İyidir senden?" Dedim gülümseyerek "Yaptın mı resim ödevini?" Dedi Cemre
"Ha?" Dedim resim ödevi? Ne resmi ya."Kızım hani şu çok istediğin resim kursunun bursu için resim yapacaktın ya aklın nerede senin Allah aşkına?"
Arasta..."Şey ha evet hatırladım son gün ne zamandı onun?"dedim."Sanırım 2 gün sonra." dedi Cemre ne imkansız ben nasıl yetiştireyim şimdi bunu daha aklımda taslağı bile yok ve başımda Aras derdi var.
Sınıftan çıkıp kantine gittik Can ve İpek te yanımıza geldi tabii ki canım arkadaşım Cansu hiç eksik olurmu?
Can" Selam" diyerek oturdu herkes selam dedi. Etrafıma bakındım acaba Aras nerdeydi "Cemre ben lavaboya gideceğim." dedim. Cemre"lütfen yine 20 dakika sürmesin Gece,Can burda ve yalnız olamam." Dedi göz kırpıp kalktım. Nereye gidiyorum tabii ki de lavabo değil.
Müzik odasının kapısını açıp içeriye girdim biraz ilerledim resim seçtiğim için hiç girmemiştim buraya .Aras nedense yoktu tam arkamı dönecekken sert birşeye çarptım ve bu sert şey konuşabiliyordu!
"Ne o çok mu özledin beni?" Dedi alayla "haha bayılıyorum sana(!)" Dedim bende oda biliyorum diyip daha çok yaklaştı neyse "ben şey için gelmiştim."
"Neden?" Diye sordum. Bana anlamazca baktı."Ne neden?" Dedi ve kaşlarını çattı.
"Neden benle sevgili rolü yapmak istiyorsun?" Diye sordum kaşlar yumuşayınca "Ha o konu bak bazen bazı şeyleri bilmemek daha iyi anladın?" Dedi. "Anlamadım?" Dedim hala cevap istiyordum."Bak Gece cidden çok önemli işlerim var ve senin sorularınla uğraşacak vaktim yok." Dedi. "Tamam kabul ediyorum yapacağım." dedim.
"Ama şartım var bu gün bana yardım edeceksin kabul mü?" Dedim. " Ne konu da " dedi ve dudağı kıvrıldı bu çocuk neden bu kadar fesat?
"Resim ödevim var ve yetişmesi lazım." Dedim. " Ve sen ben o resmi bitirene kadar bana yardım edeceksin." Dedim
"Yok ya kızım benim işim gücüm yok sana getir götür mu yapacağım?" Dedi ben de hemen "benim de işim gücüm yok sana rol mü yapacağım" dedim.
"Tamam kabul." dedi. "Şimdi çık şurdan çalışmam lazım." dedi. Göz devirerek çıktım. Ve bizimkilerin yanına oturdum.
"Nerde kaldın ya saydım tam 12 dakika 36 saniyedir yoksun" dedi Cemre
"Psikopat mısın kızım sen?" Dedim gülerek en yakın arkadaşımın bile olaylardan haberi yoktu ya ne acı!
O sırada arkamda bir nefes hissettim "Naber canım?" Dedi Aras nE daha kimseye açıklama yapmadım ben.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Gölgesi
ChickLitSizce aşk her zaman acı mı getirir? Ya da mutluluk mu? Bence aşk bütün duyguları hissettirir. Yeri gelince üzülür,kırılır,yıpranır keşke sevmeseydim deriz. Yeri gelince mutlu,heyecanlı,umursamaz olur iyi ki sevmişim deriz. Aslında aşk bunların hepsi...