2.Bölüm Parti

157 30 35
                                    

Multimedya: Oğuz

"Kızım nerde kaldın ya?" Dedi cemre cırlayarak."Patlama işte geldim" dedim arabanın kapısını kapatırken."oo Defne sonunda bir işe yaramış bakıyorum?" Dedi beni süzerken."Öyle deme benim kuzenime" dedim ve gülerek Cansunun evine doğru ilerlemeye başladık. Bu son gülmelerim diye geçirdim içimden.

Derin bir nefes aldım ve cemre beni ittirdi içeriye girdim. Cansu gülerek "Hoş geldiniz(!)"dedi. Hah kesinlikle hoş geldim ama hoş gideceğimi pek sanmıyorum.

Cansu evde sorun çıktığı için bir kafe tutmuştu Cansu'da çağreler tükenir mi hiç kafaya koyduğunu yapıyo sarı çıyan

Oğuzun olduğu tarafa doğru ilerledik ve oturduk "Hoş geldiniz" dedi Oğuz gülümseyerek o gamzelerini varya senin...

"Hoş bulduk" dedim gamzeler sanırım zaafımdı. "Çok güzel olmuşsun Gece." dedi."Ha?" Dedim şaşkınca "şey.. teşekkür ederim." dedim. Kekeleme kızım off. İlk defa iltifat edince ne yapayım ya gözleri üzerimde gezinirken ağzını araladı tam birşey diyecekken "Aşkım bir gelebilir misin?" Dedi Cansu. Of bu kızı açıkçası sevdiğine inanmıyorum ama neyse.

Oğuz yanımızdan kalkınca cemre hemen konuşmaya başladı " Oğuzda bu gün gözlerini senden alamadı?" dedi gülerek. Burukça gülümsedim."Sevgilisi var cemre... Onu seviyor beni hiç bir zaman sevmeyecek" dedim. Gözlerim dolmaya başladı."Nerden biliyosun kızım?" dedi."Belki sever? İmkansız diye birşey yok."dedi. "Var cemre imkansız diye birşey var beni mutlu etmek için böyle diyosun yapma bana ümit verme sevse 2 yılda sever ve şuan sevgilisi olmazdı." Dedim

Cemre sadece sustu haklı olduğumu biliyordu ama söylemiyordu.

Cansu "Doğruluk mu cesaret mi? Oynayacağız."dedi içimden küfrettim al işte her şey zaten bu oyunların altından çıkıyo derin bir nefes alıp ayağa kalktık.

Evet yuvarlak şeklinde oturun dedi Cansu zaten 10 kişi vardık. Önce ben çeviriyorum dedi Cansu ve oyun başladı.

İpekle Can arasında durdu ipek Can'a "D mi C mi?" Diye sordu.Can "doğruluk" dedi İpek "hayatında biri var mı?" Dedi.
Bunu sorarken cevabını cidden merak ediyor gibi baktı.

Can "şuan yok ama kim bilir belki ilerde olur" göz kırparak ipek güldü şuan cemrenin içinin nasıl acıdığını hissedebiliyordum.Kafamı çevirip ona baktığımda gözlerini yere dikmişti.

Can şişeyi çevirdi Cansu ve benim aramda durdu.Cansu sinsi bir gülümseme ile "D mi C mi?" Dedi.Ben de " D" dedim bunu bekliyormuş gibi hemen cevap verdi " Sevdiğin var mı?"diye sordu. O sırada Oğuz'a dönüp baktığımda bana dikkatli bir şekilde baktığını fark ettim.

Yutkunup "V-var.." dedim. Cansu hemen sinsi bir şekilde "kim?" dedi. Bu sefer sinsi bir şekilde gülme sırası bendeydi.

"2. Bir soru hakkının olduğunu bilmiyordum" dedim. Ve suratı düştü ama sonra tekrar gülüp "çevir." dedi.

Çevirdim. Eslem ile Oğuzun arasında durdu Cansu esleme göz kırptı.

Eslem "D mi C mi?" dedi. Oğuz "C" dedi.Cansunun dudağının sağ tarafı kıvrıldı.

Eslem"Cansuyu öp dudağından" dedi. Bir anda kafamı Oğuz'a çevirdim Oğuz o sırada bana bakınca kalbim bir anda yerinden çıkacak gibi attı ve birazdan duracağına emindim.

Hiç böyle acımamıştı bu kalp. Cansu fırsatı kaçırmadan Oğuzun yanına gidip kucağına oturdu. Oğuzda beline sarılıp öpmeye başladı. O an tek ihtiyacım olan şeyin burdan uzaklaşmak olduğunu anladım.

Cemre anlamış gibi bana baktı. Cemreye" sakın peşimden gelme yalnız kalmaya ihtiyacım var" dedim. Ve ordan bildiğiniz kaçtım. Kalbimin acısı ile başbaşa kalırken tek istediğim burdan uzaklaşmaktı.

Gecenin Gölgesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin