Multimedya: Defne ve Can
Oğuz "Arasın da geleceğini neden söylemedin?" Dedi sinirle.Tam ağzımı açıp birşey diyecekken Aras araya girdi.
"Söylemesine gerek mi var?Bak Oğuz alışsan iyi edersin artık Gece nereye ben oraya." Dedi. Neyim ben eşya mı?
Oğuz gülüp bana döndü "Birileri fazla havaya girmiş bakıyorum." dedi.
"Bu gün varsın yarın yoksun Aras." Diye devam etti.
Aras sadece gülmekle yetindi bunların aralarında ne vardı? Sanki önceden de tanışıyorlar gibi geliyordu bunu bir ara onlara soracaktım.
Aras "Sevgilimi ben bırakırım sağol geldiğin için Oğuz." Dedi.
Oğuz bana dönüp göz kırptı ve sanki zorla gülüyor gibi acı bir gülümseme bırakıp gitti.
Kalbim acımaya başladı. Neden her şey ters gidiyor ki?
"Beni bırakmak zorunda değilsin Aras." Dedim ona dönüp.
Aras"Zorunda olduğum için yapmıyorum Gece artık bazı şeyleri anlasan iyi edersin." Dedi ve kapı tekrar çaldı sanırım bu sefer pizzalar gelmişti.
Aras kapıya gidip pizzaları aldı ve geldi.
"Aras çabuk ye çok vaktim yok." dedim.
Sadece gülümsedi.
Pizzalar bittikten sonra yola çıktık. İçimde büyük bir sıkıntı vardı acaba seçilebilir miyim?
Kursun önüne gelince arabadan inip kapıdan içeriye girdik. Benden en fazla iki yaş büyük olabilecek bir kadın bana doldurmam için bir form verdi.
Ben formu doldururken kadının Arasa göz kırptığını gördüm .Aras sadece sırıttı. Hah sen görürsün kızım dedim içimden.
Form ve kalemi sert bir şekilde masaya bırakıp. bırakmak biraz hafif oldu bildiğiniz fırlattım.
"Sevgilim işim bitti gidebiliriz." dedim.
Kadın biraz bozulur gibi oldu ama sonra tekrar eski gülümsemesi yerine geldi Aras sadece bana bakıp sırıtıyordu.
"Kıskandın mı sen?" Dedi gülerek.
"Ha pardon senin gibi o kadının yüzünü dağıtmam gerekiyordu dimi?" Dedim.
"Tamam sakin ol ufaklık. Beni sevdiğini bu kadar belli etme." Dedi ve arabaya bindi.
"Ben mi seviyorum seni? Daha geçen gün sen Oğuzu seviyorsun diyen çocuğa ne oldu?" Gülümsemesi soldu.
"O gün öyle demem hala seviyorsun anlamına gelmez. Gece yerinde olsam Oğuzu unuturdum bak zaten sevgilisi var." Dedi her seferinde vur yüzüme.
"Ne yani onu bırakıp seni mi seveyim?" Dedim.
Güldü ve"Öyle birşey demedim ama neden olmasın?" Dedi.
Konuyu değiştirme ihtiyacı duydum.
"Ee kazanır mıyım sence?" Dedim.
Gülerek "Valla o resmi seçmeyen resimden anlamayandır. Aşkımızı kattık onu yaparken." Dedi ve göz kırptı.
"Off saçmalama Aras ya." Dedim kesin kızarmaya başladım.
Araba evin önüne gelince ona baktım.
Bana bakıyordu gözlerime.Bu güne kadar hiç böyle bakmadığını fark ettim sanki bu gün bir değişik bakıyordu.
"İyi geceler Gece" dedi hala bana bakmaya devam ederken.
"İyi geceler ses katilim." Dedim. Gülümsedi. Ve arabadan indim. Daha fazla durursam kalbim durabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Gölgesi
Literatura FemininaSizce aşk her zaman acı mı getirir? Ya da mutluluk mu? Bence aşk bütün duyguları hissettirir. Yeri gelince üzülür,kırılır,yıpranır keşke sevmeseydim deriz. Yeri gelince mutlu,heyecanlı,umursamaz olur iyi ki sevmişim deriz. Aslında aşk bunların hepsi...