7.Bölüm Gizemli

105 22 15
                                    

Multimedya: Gece ve Aras ♡

Şaşkın bir şekilde Arasa bakıyor, Ağzımı açıp tek bir kelime edemiyordum.

Aras yanıma gelmeye başladı o sırada herkes "Öp Öp Öp" diye bağırıyordu.

Burdan bir gidelim ben sana yapacağımı biliyorum Aras dedim içimden.

Aras yanağını bana çevirdi iyi bari sadece yanağını öpeceksin Gece sakin ol.

Yavaşça ona yaklaşıp tam yanağını öpeceğim sırada kafasını çevirdi ve dudakları dudaklarıma deydi.

İlk beş saniye ne olduğunu anlamaya çalıştım. Dudaklarımın üstündeki dudaklar kıpırdamaya başlayınca kendimi geri çektim.

Şok olmuş bir ifadeyle Arasa bakıyordum. O sırada Oğuzun Cansunun elini tutup onu götürdüğünü gördüm.

İçim acıyordu,kızgındım ne oluyordu bana böyle? Bu kadar duygu hissetmem adaletli mi?

"Birşey söylemeyecek misin?" Dedi Aras. Şuan Oğuzun Cansuyla gittiği ve ne yapacakları aklıma gelince sinir katsayım daha da artmaya başladı.

"Götür beni burdan Aras." dedim. Üzgün bir şekilde ona bakarak.

Kolumdan tutup beni arabaya bindirdi.

Her zaman ki bizim ilk karşılaştığımız yere park etti arabayı. Arabadan inip Arasa bakınca beni süzdüğünü gördüm.

Arabanın kapısını açıp içinden ceketini çıkardı ve omuzlarıma koydu.

Ceketin sıcaklığını hissedince aslında ne kadar üşüdüğümü fark ettim.

"Barda o yaptıkların neydi Aras?" Dedim sesim bence sakin çıkmıştı.

Aras"Sevmek suç mu?" Diye sordu.

Ne yani oradaki olanlar gerçekmiydi? Aras beni mi seviyordu?

"Efendim? Aras sen iyi misin?" Dedim işte şimdi sinirlenmeye başladı.

Arabanın önünden kalkıp karşıma geçti.

"İyi değilim Gece inan bana Sevdiğim kızın başka adamı sevmesi bana çok acı veriyor." Dedi.

Ne hayır Aras gerçekten beni seviyordu.

"Ben üzgünüm Aras gerçekten." Dedim ne diyebilirim ki?

"Üzgünüm deme Gece." Dedi ve elini cebine atıp bilekliğimi çıkardı.

"Artık rol yapmamıza gerek yok Gece. Hani sormuştun ya neden benimle bu rolu yapmak istiyorsun diye ben seni tam 2 yıldır seviyorum Gece belki sevgili rolu yaparsak sen de beni seversin diye düşündüm."

Dedi ve bileğimi alıp bilekliği bileğime taktı. "En başından beri bu bilekliğin yeri burasıydı." " ben saçma bir şekilde beni sevme ihtimalini sevdim Gece."

" Belki sevgimi hissedersen sen de beni seversin diye düşündüm." Dedi şuan kalbim paramparçaydı ne yapmam ne tepki vermem gerektiğini bilmiyordum. Ve birden kendi kontrolümün dışında Arasa

"Belki seni sevmeyi deneyebilirim Aras." dedim. Birden bana şaşkınca baktı ben de şuan ne dediği mi bilmiyordum. Tek bildiğim şey vardı şuan kesinlikle bir gram aklımı kullanmıyordum.

Aras"Gece bak sırf ben üzülmeyeyim diye bunu diyorsan gerçekten yol yakınken başlamadan bitsin." dedi.

"Hayır Aras ben ciddiyim." Dedim.

Oğuz beni zaten sevmeyecekti ömür boyu onun beni sevmesini mi bekleyecektim? Evet aşk vazgeçmemektir ama ben artık çok yoruldum.

Artık sevilmeyi hak ettiğimi düşünüyorum zamanı gelmedi mi artık mutlu olmamın?

Gecenin Gölgesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin