1 Eylül 1977
Hogwarts'ta altıncı yıl.
Gittikçe sona yaklaşan okul serüveninin farkına varan Regulus bu yıl için oldukça heyecanlıydı. Her şeyin daha farklı olacağını hissediyordu, hatta biliyordu.
Bu farklılığı hissetmesinde sol kolunun içinde damgalı olan işaret de rol oynuyor olabilirdi. Regulus kendisiyle gurur duyuyordu, bir Ölüm Yiyen olmuştu ve ailesini gururlandırmıştı. Annesinin iftiharla yaşlanan gözlerini gördüğü an kendini hiç olmadığı kadar değerli hissetmişti.
Trenden inip Hogwarts'a giden arabalardan birisine yöneldi. Yanındaki dostları Barty Crouch Jr. ve Rabastan Lestrange ile gülüp konuşuyordu. Her şey güzeldi, havada sonbaharın gittikçe yaklaştığını belli eden ılık rüzgarların esintisi hakimiyet sürüyordu.
"Dostum, bu fazlasıyla havalı." dedi Barty arkasına yaslanıp oturduğu yerde yayılarak. "Yani, daha ben benimkini almadan bu kadar gururlu hissediyorsam kim bilir sen neler hissediyorsundur!"
Regulus güldü arkadaşının heyecanına. Rabastan merakla "Nasıldı?" diye sordu. "Benimkini Noel tatilinde alacağım ve biraz... Merak ediyorum."
Arabanın içinde yalnızca üçü oturduğu için rahatlıkla bu konulardan konuşabiliyorlardı. "Biraz acıyor." dedi Regulus. "Ama ben daha çok heyecan duyduğum için acıyı pek hissetmedim. Onun haricinde oldukça özel bir şey. Yalnızca birkaç kişi bulunuyor odada. İşareti damgalayacak kişi, sen ve iki üç kişi daha."
"Seninkini kim damgaladı?" Barty ve Rabastan'a yazdığı mektuplarda defalarca Ölüm Yiyen olma seremonisini anlatmıştı ancak şimdi kendisinin ağzından dinlemek istiyorlardı. Regulus da şişine şişine anlatmaktan geri kalmıyordu elbette.
"Benimkini Karanlık Lord bizzat kendisi yaptı." dediğinde arkadaşlarına daha önceden vermediği bu bilgi ikisinin yüzünün değişmesine yol açtı. Barty olduğu yerde doğrulup "Ne?" dedi, sesi heyecanla titremişti. "Sen ciddi misin? Yüce Merlin, bunu nasıl daha önce anlatmazsın?"
Regulus sırıttı, sırıttığında yanağındaki gamze belirginleşmişti. "Eh, ilk tepkinizi görmek istedim."
"Yani- Yani, Karanlık Lord ile tanıştın!" Rabastan'ın mavi gözleri büyümüştü. "Nasıldı? Sana bir şey dedi mi?"
"Orası da bana özel, değil mi?" Regulus'un ağzından cevap alamayacağını fark eden ikili somurtup ona baktı ancak oğlan bu konunun kendisine gizli kalmasını istiyordu. Ölüm Yiyen olma töreni sahiden de özel ve mahremdi.
Arabanın hareketleri durduğunda Hogwarts'ın önüne geldiklerini fark ettiler. Araçtan atlayıp içeriye girerken Barty derin bir iç çekerek "Yine sıkıcı bir yıla hoş geldiniz beyler." dedi.
"Ne zaman sıkıldık ki?" Regulus arkadaşını dürtükledi dirseğiyle hafifçe. "Biz üçümüz sıkılmaya vakit bulamıyoruz."
"Yalancı." Barty suratını astı. "Sen hep kitap okuyorsun, ders falan çalışıyorsun. Gel bir kaçamak yapalım, yasak saatte koridorları arşınlayalım diyorum yok. Ne kuralcısın be sen de oğlum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐁𝐄𝐓 𝐎𝐍 𝐇𝐄𝐑「Regulus Black」
Fanfiction𓆩*𓆪 𝐁𝐄𝐓 𝐎𝐍 𝐇𝐄𝐑 𓆩*𓆪 Regulus Black, altıncı sınıfa başlarken Hogwarts'a yeni gelen cadının üzerinden dönecek bir iddianın tam ortasında kendini bulur. ╔════════════╗ regulus black x fem!oc ...