Κεφάλαιο 16 ~Τέλος~

10.8K 713 41
                                    

Adam's pov

Ξυπνάω από τον γλυκό ήχο του κλάματος του μικρού Richard. Ανοίγω τα μάτια μου και βλέπω δίπλα μου τον πανέμορφο άγγελό μου να κοιμάται. Σηκώνομαι γρήγορα και πάω στον μικρό. Τον παίρνω στην αγκαλιά μου και τον κουνάω νανουρίζοντάς τον για να ξανακοιμηθεί. Αύριο το αγόρι μου θα γίνει ενός χρόνου. Πότε πέρασε έτσι ο καιρός; Ποτέ; Τον κοιτάζω γλυκά. Είναι ίδιος εγώ. Μελαχρινά ίσια μαλλιά και γαλανά σκούρα μάτια σαν της θάλασσας. Αφού τον έχει πάρει ο ύπνος τον αφήνω ξανά στο κρεβατάκι του και γυρνάω στο δωμάτιό μου.

Βλέπω την Rose ξεσκέπαστη γυμνή στο κρεβάτι.Οο όχι! Νιώθω το σημείο μου να πάλεται. Γαμώτο την αγαπώ τόσο πολύ! Θυμάμαι εχθές το βράδυ τι είχαμε κάνει. Αγκχ δεν θα αντέξω για πολύ. Πηγαίνω και ξαπλώνω δίπλα της φιλόντας της γλυκά τον ώμο. Μετά τα φιλιά του κατεβαίνουν όλο ένα και πιο κάτω. Στην πλάτη, στην μέση, στους γοφούς. Την ακούω που ξεφυσάει και ανοίγει σοκαρισμένα τα μάτια της όταν φτάνω ανάμεσα από τους γλοτούς της. Χωρίζω τα δύο οπίσθιά της με τα χέρια μου και χώνω το κεφάλι μου ανάμεσά τους και ξεκινάω να γλύφω την σχισμή της. Την ακούω που αναστενάζει καθώς ανασηκώνει την λεκάνη της για να μου δώσει καλύτερη πρόσβαση για να την ευχαριστήσω. Η γλώσσα μου ανεβοκατεβαίνει σε όλο το μήκος του αιδίου της ενώ στρυφογυρίζω την γλώσσα μου γύρω από την κλητορίδα της και την πιέζω δυνατά. Έτσι όπως ξέρω ότι της αρέσει.Μετά χώνω την.γλώσσα μου μέσα στην σχισμή της όσο πιο βαθυά μπορώ και την κουνάω με μανία. Την ακούω που κλαψουρίζει και φωνάζει το όνομά μου για τον οργασμό της. Η γεύση της είναι τόσο υπεροχή. Η γεύση της γυναίκας μου. Συνεχίζω να κουνάω ανελέητα την γλώσσα μου μέχρι που τελειώνει ηχηρά επάνω της. Κατεβάζει την λεκάνη της και πέφτει λαχανιασμένη στο κρεβάτι.  Γλύφω την ένδειξη του οργασμού της και ξαπλώνω δίπλα της.

'Καλημέρα Rose' μουρμουρίζω κοιτόντας την γλυκά ενώ είναι συνοφριομένη με κλειστά τα μάτια,

'Καλημέρα...αναπάντεχω ξημέρωμα 'δηλώνει και χασκογελάει βλέποντας τον ανδρισμό μου ορθομένο,

'Εσύ φταίς γι αυτό 'λέω δήθεν θυγμένος. Ξαφνικά η Rose σηκώνεται από το κρεβάτι μου και με καβαλάει. Βάζει προσεκτικά τον ανδρισμό μου μέσα της και κατεβάζει την λεκάνη της με την μία. Αχχ, αναστενάζω στην στενή επαφή χωρίς προφιλακτικό. Τρελαίνομαι που την νιώθω. Θέλω να την νιώθω. Είναι η γυναίκα μου.

Τοποθετώ το ένα μου χέρι στην λεκάνη της δίνοντάς της ρυθμό ενώ το άλλο το βάζω στο στήθος της μαλάσοντας το. Πιέζω την ρόγα της και το ίδιο κάνω και στην άλλη. Η Rose συνεχίζει τον ρυθμό που τόσο λατρεύω αλλά δεν είναι αρκετό. Με μία κίνηση σηκώνομαι και πλέον βρίσκονται τα κορμιά μας ορθωμένα στον αέρα. Κουνάω την λεκάνη μου και την συγκρούω μαζί με της Rose. Απλώνω το χέρι μου στην πλάτη της και την χαϊδεύω δίνοντάς μου στήριγμα. Η Rose έχει τα χέρια της στους ώμους μου για να παίρνει φόρα. Και έτσι συνεχίζομαι. Όλο αυτό που κάνουμε είναι τόσο αρμαρτολό και συγχρόνως τόσο σωστό. Πλέον είμαστε και οι δύο ένα σώμα, μια ανάσα. Την έχω στην αγκαλιά μου και κάνουμε έρωτά.

•You Belong To Me•Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ