'μα,μα τι λετε κυριε?'ρωτησα σαστησμενη,
'δεν πιστευεις οτι ειναι καλυτερα να σου δειξω?'ειπε εχωντας ενα αυταρεσκο σεξι χαμογελο στο προσωπο του,
Αρχισε να με πλησιαζει επικινδυνα.Η καρδια μου χτυπουσε αρκετα δυνατα λες και θα πηδουσε εξω.Πλεον ενιωθα την αναπνοη του να χτυπαει το προσωπο.Αρχισε να πλησιαζει τα χειλι μου και εγω αυτοματα εκλεισα τα ματια μου...
'αλλα πιστευω οτι δεν θα ηθελες να παρακαλουθεις την Esme και εμενα ετσι?θα ηταν μια τελεια εμπειρια για εσενα, αν και ξερω ποσο θελεις να εισαι στην θεση της σημερα το βραδυ!'ειπε φευγοντας και αφηνοντας με συξηλη για τριτη φορα!'Αναθεμασε Adam!'παλι την πατησα!Που πηγαινει ολο αυτο?δεν καταλαβαινω...Η αληθεια ειναι πως ναι θα ηθελα να βρισκομουν στην θεση της!Ολο το βραδυ την ακουγα που βογκουσε και ευχαριστουσε αυτη τον Adam.Θα ηθελα να ειμαι στην θεση της.Θα ηθελα τα χαδια που πηρε αυτη να τα ειχα εγω.Θελω τον Adam!Αλλα οχι, ειναι αρραβωνιασμενος!Και η γυναικα του ειναι πραγματικα πολυ καλη...Απλα θα φαιρομαι σαν να μην συναιβει τιποτα, απολυτος τιποτα!
********
Το επομενο πρωι επιασα δουλεια απο τις 8 κανονικα και τελιωσα κανονικα το ωραριο μου.Σε καθε μου συνατηση με τον Adam δεν εδινα σημασια, οσο μπορουσα δηλαδη.Επρεπε να αλλαξουν καποια πραγματα και ενα απ αυτα ηταν η παραμονη μου.Δεν μπορω να επικοινωνησω με κανεναν, δεν μπορω να φυγω απο την επαυλη, δεν μπορω να γυρισω πισω στην οικογενια μου!Ποιος νομιζει οτι ειναι?
Ξαπλωσα στο κρεβατι μου και υνος δεν με εβρισκε.Ετσι ξαφνικα μου ειχε ερθει μια λιγουρα κι ετσι κατεβηκα στην κουζινα οσο πιο ησυχα μπορουσα για μην ξυπνησω κανεναν.Κοιταξα το ρολοι και η ωρα ηταν 2 τα ξημερωματα?Πως θα ξυπνησω αυριο?
Καθως βαδιζα προς την σκαλα παρατηρησα μια κορνιζα κρεμασμενη στον τοιχο.Ηταν ο Adam και λογικα η οικογενεια του.Δεν ξερω τιποτα γι αυτον.Πλησιασα την εικονα για την παρατηρησω καλα, και αυτο που εδα μπορω να πω οτι με σοκαρε!Ειχε δυδιμο αδερφο!Θεε μου δυο τετοιοι αντρες πανω στον ιδιο πλατηνη ειναι καταστροφη!Αραγε πως ειναι ο αδερφος του?Ειναι σαν τον Adam στην συμπεριφορα?Και που ειναι τωρα?Τοσα αναπαντητα ερωτηματα.Απλωσα το χερι μου προς την εικονα για να την αγγιξω και το χερι μου συρθηκε πανω στον αδερφο του.Ειναι ολοιδοι!Η μονη διαφορα ηταν τα ματια του, του Adam καστανα και του αδερφου του πρασινα,
'με τον αδερφο μου εχουμε να μιλησουμε χρονια',ακουω μια φωνη πισω μου και ομολογω οτι θα παθενα ανακοπη,'πραγατικα μου λειπει αλλα ειμαι τοσο θυωμενος μαζι του'λεει και βλεπω το ματι του να γυαλιζει.Τα καστανα ανοιχτα ματια του εγιναν να σκουρο χρωμα, σαν μαυρο.Φαινεται, εχει πιει!