Κεφαλαιο 10

10.4K 619 22
                                    

Πλεον εχει το συνηθισμενο αυταρεσκο χαμογελο του.Παιρνει την βαση του τηλεφωνο και την βαζει στο δυνατο καθως το καυτο νερο τρεχει με ορμη πανω στα γεννετικα μου οργανα,το δαχτυλο του κοβει βολτες γυρω απο την κλειτοριδα μου και την πιεζει δυνατα

'ναι..ναι!'φωναζω και κλαψουριζω, τοσο περιεργη αισθηση, τοσο ωραια.Αισθανομαι τοσα πολλα μαζι!

'τελιωσε rosie!' μου λεει ο adam κτητικα, και αυτο κανω.

Πλεον λαχανιασμενη το στηθος μου ανεβοκατεβαινει σε ξεφρενους ρυθμους απο τον δυνατο οργασμο που μολις εζησα,

'rosie,εισαι η καταστροφη μου!'μου λεει ο adam,εχω γυρισμενη την πλατη μου σε αυτον, δεν ξερω τι να πω.Ολο αυτο ειναι...ειναι τοσο πολυ!

'..αν μας πιασουν..'ψελιζω,

'δεν θα γινει τιποτα!'μου λεει καθως φιλαει τον ωμο κανοντας με να ανατριχιασω ολοκληρη,θεε μου νομιζω ειμαι ερωτευμενη.Χωνει το κεφαλι του στην καμπυλη του λαιμου μου και αφηνει καποια φιλια εκει.Η μυτη του χαυδευει τον λαιμου μου καθως η ανασα του με χτυπαει και μυαζει σαν κρυα, απο το καυτο νερο που τρεχει μανιωδως επανω μας,με μυριζει αφηνοντας ξανα ενα φιλι,με εχει κλεισει στην αγκαλια του.

'μυριζεις υπεροχα rosie'λεει καθως συνεχιζει να με μυριζει εκει,

Αφου με ξεπλενει απο τις σαπουναδες ο adam κανει μπανιο και αυτος, εγω βγαινω και πηγαινω κατευθιαν στο δωματιο μου και πεφτω για υπνο, χωρις δευτερη σκεψη,  τι θα κανω?

Η ζωη μου ειναι ενα κουβαρι διχως αρχη και τελος, πρεπει ομως να το ξεμπλεξω. 

*************

Το επομενο πρωι ετοιμαζομαι γρηγορα για την δουλεια.Δουλεια?Ειναι οντως δουλεια αυτο?

Θελω να τον δω.Δεν ξερω, απλα πιστευω οτι εχθες, στο μπανιο ηταν διαφορετικα.Ηταν η πρωτη φορα που με φιλησε ετσι τριφερα, που εχωσε την μυτη του στο λαιμο μου και με μυριζε, που με ειχε στην αγκαλια του ενω το καυτο νερο ετρεχε απο πανω μας.Ηταν ολα διαφορετικα, αρκετα μπορω να πω.Ηταν ενας αλλος adam εκει,καποιος που νοιαζοταν και με αγαπουσε?οχι οχι δεν με αγαπαει.Αλλωστε ουτε κι εγω, νομιζω.

'Λοιπον rosie σημερα εχεις ρεπο!'μου λεει η κυρια lena.Ρεπο?

'αληθεια?'ρωταω εκπληκτη.Τι υποτηθετε οτι θα κανω?

'Ναι, οι υπολυπες στην δουλεια!Α!Εμ rose πανε απο το γραφειο του adam..'

'μαλιστα'λεω καθως φευγω

•You Belong To Me•Onde histórias criam vida. Descubra agora