Το επομενο πρωι ξυπνησα με χαλια διαθεση.Μου ελειπε το σπιτι, τα αδερφια, ο πατερας μου ,οσο τρελο και αν ακουγετε.Ακομη δεν ξερω και δεν εχω καταλαβει τον λογο που βρισκομαι εδω, αλλα σημερα σκοπευω να μαθω, οπως επισης και για τον Adam!Θελω να μαθω για την ζωη του,την οικογενια του,γενικα θελω να μαθω γι αυτον.Ετοιμαστικα οσο πιο γρηγορα μπορουσα για να παω στην κ.Lena να την ρωτησω για τον Adam.Επρεπε να το κανω με τροπο.Κατεβηκα τις σκαλες και αρχισα να διασχιζω το καθηστικο με προορισμο την κουζινα.Σε ολο το σπιτι γινοταν χαμος οι υπηρετριες σαν τρελες μαζευαν το σπιτι και οι μαγειρησες εφτιαχαν τονους φαγητα,
'κοριτσια, κοριτσια γρηγορα!'ακουστηκε η φωνη της οικονομου, αρχισα να πλησιαζω προς αυτην,επρεπε να μαθω τι συμβαινει!
'εμ, κ.Lena τι εγινε?γιατι ολη αυτη η αναστατωση?'
'οο, θεε μου, ερχεται η αραβωνιαστικια του κ.Rivers αυτο εγινε!'ειπε με θυμωμενο και τρομαγνενο τροπο,
'και...'ξερωκαταπια,'γιατι κανετε ολοι σας ετσι?'ρωτησα απο ενδιαφερον?οχι ενδιαφερον παντως για ποιον λογο φερονται ολοι ετσι αλλα ενδιαφερον για αυτην!
'απλα ο κ.Rivers ζητησε να ειναι ολα τελεια!Μην χασωμερας τον χρονο σου και πανε φτιαξε το δωματιο του'ειπε και μου εδωσε καποια καινουργια σεντονια στα χερια,'και αυτα να τα στρωσεις για το ζευγαρι,σου σου γρηγορα!'ειπε και εκανε κινησεις με τα χερια της διωχνοντας με.
Ενα περιεργο συναισθημα με εχει καταλησει.Ειμαι τοσο στεναχωρημενη οσο και θυμωμενη.Νιωθω λες και πεφτω σ ενα μεγαλο και συνεχομενο κενο.Τι ειναι αυτο?Ο θυμος μου μεγαλωνει και μεγαλωνει επικινδυνα..ζηλεια?Οο οχι!Σιγουρα δεν ειναι ζηλεια 'ναι ειναι!'πεταχτηκε το υποσυνηδητο μου.Αρχισα να ανεβαινω της σκαλας αργα αργα κρατοντας γερα τα καγκελα.Ειναι τερας!ΤΕΡΑΣ!Απαταει την γυναικα το με τον μισο γυναικειο πληθισμο με εμενα μαζι!
Πλεον ειχα φτασει εξω απο το δωματιο του κ.Adam,και μπαινω χωρις δευτερη σκεψη μεσα.Οοο!Αυτο που αντικρισα ηταν, ηταν...Νιωθω τα μαγουλα μου να περνουν ενα ροδο χρωμα και το κεφαλι μου πλεον εχει θεα το πατωμα.Ακουσα το σεξι αυταρεσκο γελιο του.Τι?γελαει μαζι μου!
'ε-εγω, εμ συ-συγγνωμη!'μπραβο ρε!δεν καρφωθηκες καθολου!
'ειναι ενταξει Rose!Mπορεις να αρχησεις!'ειπε καθως φορουσε την μπλουζα του κρυβοντας το γυμνασμενο σωμα του.'ΜΗ!'σκεφτικα απο μεσα μου, θα μπορουσα να το απολαμβανα ολη την ημερα.