Όλο το βράδυ δεν μπορούσα να κοιμηθώ. Μόνο που βρίσκονταν δίπλα στον Adam αυτό με αναστάτωνε.Η ανάσα του χτυπούσε ρυθμικά το αυτί μου στον ίδιο ρυθμό με την καρδιά του. Κοιτάω το ρολόι και είναι ώρα να σηκωθώ. Προσπαθώ αλλά το χέρι του Adam με εμποδίζει σφύγγοντάς με περισσότερο επάνω του.
'Καλημέρα 'μουρμουρίζω αλλά με γράφει κάνοντας τον κοιμησμένο.
'Adam πρέπει να σηκωθώ...'συνεχίζω, χωρίς καμία ανταπόκριση του. Τότε παρατηρώ την στύση του που ορθώνεται κάτω από το σεντόνι δελαιάζοντάς με να τον αγγίξω. Και αυτό κάνω. Τον παίρνω στα χέρια μου και τον σφύγγω δυνατά καθώς ο Adam ανοίγει διάπλατα τα μάτια του και το χέρι του σιγά σιγά χαλαρώνει. Αρχίζω και ανεβοκατεβάζω το χέρι μου καλύπτοντας όλο το μήκος του. Αρχίζει και βαριανασένει και σκληραίνει κάτω από το άγγιγμά μου. Η μυς του έχουν τσιτωθεί ενώ βογκάει ελαφρά. Όλη αυτή του η εικόνα είναι τόσο υπέροχα σέξυ και με ερεθίζει αφάνταστα. O Adam υποδουλομένος κάτω από το άγγιγμά μου. Θέλω τόσο πολύ να τον ευχαριστήσω για τα χθεσινά που μου έρχετε μία ιδέα, πετάω τα σεντόνια από πάνω μας και ανεβαίνω καβάλα επάνω στον Adam. Τα μάτια του αμέσως διαστέλωνται καθώς κάνω στην άκρη το εσώρουχό μου και παίρνω το πέος του και το βάζω στην σχισμή του αιδίου μου. Με το που μπαίνει μέσα μου τον αισθάνομαι ολόκληρο και κλαψουρίζω από ευχαρίστηση. Ο Θεέ μου τον χρειάζομαι.
'Γαμώτο σου Rose! 'Γρυλίζει μέσα από τα δόντια του ενώ μου σκίζει το εσώρουχό μου και βγάζει την μλπούζα μου μένοντας εντελώς εκτεθημένη μπροστά του. Βάζει τα χέρια του στην μέση μου δίνοντας ωθήσεις στην λεκάνη μου και ανεβοκατεβαίνω επάνω του.
'Rosie χάιδεψε τον εαυτό σου. Τρίψε της ρόγες σου γαμώτο! ' μου φωνάζει επιτακτηκά και μου δίνει μια δυνατή σφαλιάρα στους γοφούς μου,κλαψουρίζω απο τον πόνο και κάνω αυτό που μου λέει ενώ συνεχίζω να ανεβοκατεβάζω τον εαυτό μου επάνω του, πότε πιο γρήγορα πότε πιο αργά,η αίσθηση είναι θαυμάσια!Βάζει τον αντίχειρά του πάνω στην κλητορίδα μου και τον κουνάει ρυθμικά και κυκλικά πιέζοντας δυνατά. Κλαψουρίζω από την ευχαρίστηση ενώ μαλάσω πιο έντονα τα στήθη μου. Το νιώθω. Είμαι κοντά.Ο Adam πλέον σηκώνει την λεκάνη του και την συγκρούει με την δική μου σε κάθε μου ώθηση. Χτυπιέται ανελαιητα μέσα μου ενώ φωνάζω το όνομά του από την ευχαρίστηση και τελειώνω επάνω του. Ξαφνικά θυμάμαι ότι ο Adam δεν φοράει προφυλακτικό και τον βγάζω από μέσα μου πριν τελειώσει.Τότε τον παίρνω στο στόμα μου και στρυφογυρίζω την γλώσσα μου γύρω από το κεφαλάκι του πέους του με μία μου ώθηση τον παίρνω ολόκληρο στο στόμα και τελειώνει μέσα μου καθώς καταπίνω το παχύρευστο υγρό του και βογκάει το όνομά μου.