Alarmın sesiyle uyanıp yatağımdan kalkıp elimi yüzümü yıkadım birden yağmur bastırdı söylenerek "Bu yağmurda neyin nesi, okula nasıl gideceğim şimdi" diyerek okul formamı giyip evden çıktım. Okulun bahçesine girdiğimde kafamı kaldırıp okula bakıp içeriye girdim.
11 AF ye girdiğimde Alihanla göz göze geldik
Alihan: Ne işin var burada?Sedanur: Artık ben de bu okulun bir öğrencisiyim.
Alihan: Defolup gideceksin buradan
Muhammed Cihan: Alihan tamam sakin ol bir.
İrem: Yanıma oturabilirsin.
Sedanur: Teşekkür ederim deyip sıraya geçtim
Alihan: İnsanında sevmediği ot burnunun dibinde bitermiş
İrem: Siz tanışıyor musunuz?
Sedanur: Evet dedim ve hoca sınıfa girdiğinde herkes ayağa kalktı
Özgü Meral: Oturabilirsiniz çocuklar, transfer öğrenci gelecekti geldi mi?
Alihan: Maalesef hocam
Özgü Meral: Kendini tanıtır mısın?
Sedanur: Sedanur Özaydın Ergene Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesinden geldim.
Özgü Meral: Tanıştığıma memnun oldum Sedanur, ben de Edebiyat öğretmeni Özgü Meral, okulumuza hoş geldin.
...
Batuhan okula geldiğinde nöbetçi öğrencinin yanına giderek "11 AF hangi katta acaba"
Öğrenci: Üçüncü katta
Batuhan sınıfın önüne geldiğinde derin bir nefes alarak kapıyı tıklayıp içeriye girdiğinde "Merhaba hocam ben bugün nakil oldum da bu sınıftayım."Özgü Meral: Arkadaşlarına kendini tanıt sonra yerine geçebilirsin
Batuhan: Batuhan Çalışkan Çavuşbaşı Çok Programlı Liseden geldim. deyip Alihan'ın yanına geçti "Merhaba kardeşim"
Alihan: Merhaba, biliyor musun, bugün Seda da geldi burada bizim sınıfta.
Batuhan: Hadi canım ciddi misin?
Alihan: Yoksa dur bir dakika siz anlaşarak mı geldiniz?
Batuhan: Saçmalama Sedanın bu okulda değil burada olduğundan bile haberim yoktu.
Özgü Meral: Arkadaşlar bugün ders işlemeyeceğim, çıkabilirsiniz.
Batuhan yanıma gekerek "Seda seni burada görmek ne güzel."
Sedanur: Seni de.
Alihan: Batuhan napıyorsun orada hadi gel
Batuhan: Şimdi gidiyorum görüşürüz dedi ve sınıftan çıktı
İrem: Siz tanışıyormusunuz?
Sedanur: Evet, tanışıyoruz
...
Alihan: Bir daha o kızın yanında görmeyeceğim seni.
Batuhan: Yalnız o kızın bir adı var hatırlatayım.!
Alihan: Ya sabır
Mustafa: Gözün aydın Seda buradaymış.
Alihan: Hee evet burada ama ben bu okulu ona dar etmezsem ben de Ali değilim.
...
Zeynep: Ooo başımızın tacı Sedacıkda burada okulumuza hoş mu geldin desem boş mu geldin desem bilemedim şimdi.