1.BÖLÜM

31 0 0
                                    

AFZAL AİLESİ

Nebahat: Tuba, ablan aramadı kaç saat oldu hadi kalk gidiyoruz.

Tuba: Anne, fazla abartmıyor musun?

Nebahat: Abartmıyorum.

Tuba: İşi çıkmıştır, belki Muratla dışarıya çıkmıştır, şarjı bitmiştir. Yarın gideriz olur mu?

Nebahat: Tamam, sen gelme ben gidiyorum dedi ve evden bir hışımla çıktı "İbrahim Bey, Sedaya gidiyoruz" dedi ve arabaya bindiler.

...

Eve geldiğimizde direkt banyoya geçip kapıyı kilitledim aynada kendime bir süre baktığımda dudağıma dokunup gözlerimi kapayıp gülümsedim.
Murat kapıyı tıklayıp "Seda, iyi misin" dedi ve suyu açıp ellerimi yıkayıp banyodan çıktım.

Murat: Yüzün neden kızardı, hasta mı oluyorsun deyip elini alnıma getirdiğinde "Normalin biraz üstünde" dedi ve kapı çaldı kapıyı açtığında "Nebahat abla?"

Nebahat: Kızımı görmeye geldim deyip içeriye girdi

Sedanur: Annecim hoş geldin

Nebahat: Bugün seni çok merak ettim. Aramadın da sana birşey oldu diye çok korktum deyip sımsıkı sarıldı. Muratın vurduğu yerler acıyınca bir anlık refleksle kendimi geri çekip elbisenin arkasından tutup yelledim.

Nebahat: Kızım, ne oldu, ne var sırtında bakayım.

Sedanur: Yok bir şey, gerek yok

Murat: Annecim içecek bir şey ister misin?

Nebahat: İstemez.

Sedanur: Sırtımı duvara sürttüm önemli bir şey yok.

Nebabat: Neden aramadın çok merak ettim seni.

Sedanur: Murat ve arkadaşlarıyla yemeğe çıktık, bir de iş buldum, yarın kreşte işe başlıyorum.

Nebahat: Öyle mi senin adına çok sevindim. Ben artık gideyim, kendine çok dikkat et deyip evden çıktı Murat kapıyı kapayıp "düpedüz kontrole gelmiş, insan bir arar geliyorum diye ne o öyle baskın yapar gibi."

Sedanur: O benim annem, demek ki kadın hissediyor.

Murat: Hissetmekmiş, yarın gideceksin ve çalışmak istemediğini söyleyeceksin dedi ve odama gidip yastık ve battaniyemi alıp salona geçtim

Murat: Ben yatarım burada deyip elipdekileri aldı "iyi geceler"

Sedanur: Sanada deyip odama geçip kapıyı kilitleyip yatağıma geçtim telefonumu açtığımda Batuhandan gelen mesajı açtım. "Bugün olan şey yüzünden üzgünüm". Kendi kendime "gerçekten tanıdığım Batuhansan üzgün olmazsın."
...

AFZAL AİLESİ

Tuba: Dedim sana ilham yaptığını, ben şimdi sana papatya çayı yapayım bir güzel.

Nebahat: İstemiyorum yapma.

Tuba: Ben de içicem anne kız karşılıklı içeriz dedi ve mutfağa gitti
...

ERTESİ GÜN

Kreşe girdiğimde direkt Ela yanıma gelip "Ben de seni bekliyordum."

Sedanur: Teşekkür ederim.

Ela: Yeni işine hoş geldin sınıfına kadar eşlik edeyim dedi ve sınıfın önüne geldiğimizde

Sedanur: Ben ne diyeceğimi bilmiyorum.

Ela: Bir şey demene gerek yok sonuçda bu senin hakkın öğrencilerini fazla bekletme hadi dedi ve başımla onaylayıp sınıfa girdim çocuklar yüzüme şaşkın şaşkın bakıyordu.

ZEHR-İ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin