2.BÖLÜM

18 0 0
                                    

Batuhan koşarak Alihanın yanına gidip yumruk atıp kavga etmeye başladılar.

Şaban Yusuf: Yeter ayrılın.

Alihan: Sadece parka götürmek istedim.

Sedanur: Batuhan, değmez eğer bize bir metre yaklaştığını göreyim kendi ellerimle gebertirim onu.

Alihan: Kötü bir niyetim yoktu.
...

ATASOY AİLESİ

Murat yataktan kalkıp pansumanını değiştirip aşağıya indi.

Nazan: Oğlum neden ayaklandın, yaran daha taze yatıp dinlenmen lazım.

Murat: Sadece biraz hava almak istiyorum. deyip evden çıktı Sedanur'un evine girdiğinde "Değişmiş"...
...

Binaya girdiğimizde

Sedanur: Aşkım siz geçin ben hemen geliyorum deyip evime girdim

Murat: Hoş geldin karıcığım.

Sedanur: Hemen çık evimden yoksa polisi ararım.

Murat: Konuşalım lütfen, sonra gidicem.

Sedanur: Benim seninle konuşacak bir şeyim kalmadı, yarın mahkeme var boşanıyoruz.

Murat: Ben senin yerinde olsam boşanmazdım.

Sedanur: Yeter artık defol git evimden dedim ve kapıyı açtım.

Murat: Sana istediğin şeyi vermeyeceğim, senden boşanmıyorum.

Sedanur: Sen istediğin kadar boşanma elimde darp raporları var  dememle boğazıma sarıldı.

Murat: Seni öldürürüm. demesiye beni yere atıp evden çıktı. 
...

BATUHAN'IN EVİ

Batuhan: Ben Sedaya bakayım.  deyip evden çıktığında Sedanın kapısı açıktı. "Seda" dedi ve hemen içeriye girdi. "Seda'm ne oldu" deyip yanıma çöküp oturdu.

Sedanur: O buradaydı, buradaydı keşke o akşam onu...

Batuhan: Şşş... Deme öyle ne oldu hadi anlat.
...

ŞABAN YUSUF'UN EVİ

Burak: Ya sen ne diye o çocuğu alıp çıkıyorsun kafeden. Ya araba o an çarpsaydı.

Alihan: Keşke çarpsaydı.

Burak: Sen iyi değilsin. Bu neyin kini böyle o masum bir çocuk.

Muhammet Cihan: Neyin kini olacak Seda ve Batuhan evlenecek ya ondan gözü dönüyor ama birşeyi gerçekten unutuyorsun, sen hiçbir zaman oldurtmadın, bir daha sakın uzak dur onlardan.

Alihan: Kardeşlerime bak be nasılda onların yanında oldunuz. Böyle devam Ali kim ki zaten. Oğlum ben çok pişmanım köpek gibi pişmanım be ne yapayım aklım şimdi başıma geldi.

Şaban Yusuf: Uzatmaya gerek yok dönüp dolaşıp aynı yere geliyor konu. Bitti, onlar sonsuza kadar, sen sonsuza kadar.
...

AFZAL AİLESİ

İmran: Batuhan çok beyefendi bir genç sevdim onu.

Nebahat: Yarın Seda boşanıyor. Umarım bir tatsızlık çıkmaz.

İmran: Tabii ki de çıkmayacak.
...

BATUHAN'IN EVİ

Hatice: Biraz daha iyi misin?

Başlmla onaylayıp "Evet, teşekkür ederim"

Batuhan: Aşağlık pislik, keşke seni yalnız bırakmasaydım seninle gelseydim.

ZEHR-İ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin