ANGST CAFE_____________________İÇ/GÜNDÜZ
Ömer: Ne oldu teyze?
Burak: Kötü bir haber mi?
Tuba: Bilmiyorum, Allah kahretsin hiçbir şey bilmiyorum.
Ömer: Annemi istiyorum diye ağlamaya başladı
...
AFZAL AİLESİ/______________________DIŞ/GÜNDÜZ
Seda zile bastığında kapıyı Nebahat açtı.
Nebahat: Kızım dedi ve Seda bir şey demeden içeriye geçtiğinde
Sedanur: Ömer hiçbir yere gitmiyor
Murat: Ömer gidecek bizde en yakın zamanda boşanacağız.
Sedanur: Sen ne diyorsun ya? Ya Sen kimsin?
Murat: Ayakta zor duruyorsun otur şöyle deyip tam Sedayı oturtacakken
Sedanur: Sana ne ister otururum ister oturmam deyip elinin tersiyle Murat'ın eline çarpacakken sehpanın üstündeki vazoyu yere düşüp kırıldı.
İmran Sedanur'u sarsarak ''Kendine gel, senin bu tavırlarınla uğraşacak değiliz şu haline bir bak rezil kepaze içindesin eğer bir daha aynı şeyler tekrarlanırsa seni bu evden atarım.''
Nebahat: NE?
Sedanur: Biz zaten bu evde fazlalıktık hep deyip zar zor kapıya doğru yürürken birden yere yığıldı
Nebahat: Kızım diyerek yanına koştu
Murat koşarak Sedanın yanına gidip ''Seda, Seda beni duyuyor musun?''
Nebahat: Hastaneye götürelim
İmran yüksek sesle ''İbrahim Bey arabayı hazırla ''
Nebahat: Gerek yok biz gideriz! dedi ve evden çıktılar Murat Sedanur'u arka koltuğa yatırdı ve Nebahat Sedanur'un kafasını dizlerinin üstüne koydu.
...
BATUHAN'IN EVİ/SALON_____________________İÇ/GÜNDÜZ
Alihan: Hatice teyze Ömeri gerçekten götürecek misin?
Hatice: Ben bu yaşımda çocuk bakıcılığı yapamam o orospunun kanı dolaşıyor Ömerin kanında ona baktıkça boğup atasım gelir oğlanı kalsın Murat Beylede konuşacağım bu konuyu.
Alihan: Ben olsam sizin yerinize Ömeride alırım anasında göstermem onu öldürmekten beter ederim.
Hatice: Benim oğlum buz gibi yerin altında yatıyor o kadın sıcacık yatağında yatıyor adalet mi bu şimdi?
...
HASTANE/ACİL SERVİS_______________İÇ/GÜNDÜZ
Sedanur kendine geldiğinde "Su" deyip yatakta doğrulduğunda Murat suyu uzattı
Murat: Nasılsın biraz daha
Sedanur: İyiyim, Ömer nerede?
Nebahat: Tuba ile birlikte
Sedanur: Ben onunla ilgilenemedim, annelik yapamadım deyip dizlerine kapanıp ağlamaya başladı
...
ANGST CAFE_______________İÇ/GÜNDÜZ
Muhammet Cihan: Tamam içini ferah tut kötü bir şey olsa haber duyulurdu. Hadi kalk bize gidiyoruz Ömerde perişan oldu deyip masadan kalkıp koltuğun üstünden Ömeri kucağına alıp kafeden çıktılar.
...
HASTANE__________________________DIŞ/AKŞAM
Murat telefonda "Bakın Hatice Hanım neyi anlamıyorsunuz"