3.BÖLÜM

32 0 0
                                    

PEDAGOG/MALTEPE..........................................................................................İÇ/GÜNDÜZ

Ömer: Burada ne yapacağız?

Muhammet Cihan: Arkadaşım seninle arkadaş olmak istiyormuş bende seni onunla tanıştırmak için buraya getirdim.

Ömer: Benimle arkadaş mı olmak istiyormuş?

Muhammet Cihan: Evet 

Duygu yanlarına gelerek ''Merhaba Ömer, ben Duygu Cihan'ın arkadaşıyım seninle arkadaş olmak istiyorum benimle arkadaş olmak ister misin?''

Ömer: Ama sen benden büyüksün.

Duygu: Ama odamda bir sürü oyuncak var. Benimle oyun oynamak ister misin?

Ömer: Evet deyip elinden tutup odaya geçtiler

Murat: Hepsi Sedanın bok yemesi, Ömer Sedanın yüzünden böyle

Muhammet Cihan: Ömer düzelecek, önemli olan Sedanın kendine çeki düzen vermesi.

Murat: Seda raydan çıktı dün gece kafayı bulup Cesuru arıyor, bir kedi için İstanbul'u ayağa kaldırdı Cesura oğlum diyor Ömere hayvan gibi davranıyor. Sedanın tedavi olması lazım.

Muhammet Cihan: Sedanurun biricik oğlu Cesur. Seda ona çok değer verdi kendinden bir parça gibi annesi değilken annesiymiş gibi davrandı emek verdi. Sedayıda anlamak lazım.        

Murat: Ömer için çırpınsın bir kerede, çocuğun psikolojisini mahvetti ne vardı sanki beni babası olarak bilseydi.

Muhammet Cihan: Sen de Rivaya hapssettin belki Sedayla Ömeri saklamadan ortalıkta bir yaşam sürseydiniz bunların hiç biri yaşanmayacaktı. Olacak olandan kaçınılmıyor bazen.

...

SEDANUR'UN EVİ/SALON..............................................................................................İÇ/GÜNDÜZ

Nebahat: Hadi anlat bana 

Sedanur: Cesuru istiyorum, Cesuru çok özlüyorum deyip Nebahata sarılıp ağlamaya başladı

Nebahat: Cesurda seni özlüyor ama ilgilenmen gereken bir çocuğun var 

Sedanur: Ömeri istemiyorum ben bu konuda kararlıyım ben sadece Cesuru istiyorum demesiyle Nebahat Sedaya tokat attı

Nebahat: Düne kadar istiyordun, şimdi ne değişti? 

Sedanur: Ona bakınca Batuhanı görüyorum.

Nebahat: Yaptığın hatanın bedelini ödüyorsun kızım. Ya kendine çeki düzen vereceksin ya vereceksin. 

Sedanur: İstemiyorum olmuyor, yapamıyorum ben.     

Nebahat: Ne istiyorsun? Ne yapmak istiyorsun şu an aklında neler var?

Sedanur: Cesuru istiyorum ben ciğerparemi istiyorum onu bulmak için Çorlu'ya döneceğim oğlumu bulmadan geri dönmeyeceğim.

Nebahat: Pekala, ne halin varsa gör kızım, Ömere annelik borçlusun onu sevgiden mahrum ettiğin her günün burnundan gelsin ne diyeyim ne yapayım ki ben sana yazıklar olsun diyerek çantasını alıp evden çıktı.

...

PEDAGOG/MALTEPE...........................................................................................................İÇ/GÜNDÜZ 

Murat: Ömerin durumu ne şu an? Geri kazanmamız için ne yapmalıyız?

Duygu: Ömer çok ağır bir travma geçiriyor ve bir kaç resim çizdirdim deyip resimleri Murata uzatıp ''Dikkat ederseniz çizdiği resimde annesinin ağzını çizmemiş, fakat bu resimde ise annesinin arkası dönük ve Ömer burada bir dairenin içinde. Son resimde de seni, Cihanı ve babasını çizmiş gördüğünüz gibi eşinizle yarın buraya gelirseniz çok iyi olur''

ZEHR-İ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin