Sedanur: Ben burada kalmıyorum.
Nazan: Sen şimdi ailenle yaşamıyor musun?
Sedanur: Hayır, hem neden bu kadar şaşırdınız?
Nazan: Kız başına ayrı evde kalmak cesaret ister.
Murat: O zaman sen bana konum atrsın seni evinden alırım. dedi ve başımla onayladım.
Nihat: Biz kalkalım artık, çocuklar sizi tebrik ediyorum.
Sedanur: Annecim ben de kalkayım.
İmran: Kızım bu akşam burada kalsan.
Sedanur: Yok İmran abicim teşekkür ederim gideyim ben
İmran: Peki kızım
Murat: Ben seni bırakırım hem evinide öğrenmiş olurum
Nihat: O zaman bize müsade deyip evden çıktılar
Nazan: Ay şimdi benim gelinim bu mu olcak, birşey de bilmez o şimdi. deyip arabaya bindiler
...Nebahat: Dikkatli gidin
Murat: Hiç merak etmeyin Nebahat teyzecim bana emanet
Sedanur: İyi akşamlar herkese deyip evden çıktık arabaya bindiğimizde
Murat: Evin nerede?
Sedanur: Ferah mahallesi. Bu arada evlendiğimizde benim evimde yaşayacağız.
Murat: Sen nasıl istersen prensesSedanur: Buradan sağa döneceksin. Burası.
Murat: Seda üç gün sonra benimsin.
Sedanur: Sadece hayallerde. dedim ve arabadan iner inmez peşimden o da indi, kolumdan tutup "sakın bana zıt koşma, hiç hoşlanmam"
Sedanur: Bu evliliği seni seviyorum için değil babama mahçup olmamak için onayladım. O yüzden benim açımdan kendine fazla değer yükleme.
Murat: Neyin mahçupluğu? Aaa şimdi anladım tamam ama macera arıyorsan yanlış yer desin. Bir de beni sevsen iyi edersin yoksa olacaklardan ben sorunlu değilim.
Sedanur: Tehdit mi ediyorsun?
Murat: İyi geceler hayatım yarın 10.00'da seni burada bekliyor olacağım. dedi ve arabasına binip gitti.
Eve girdiğimde parmağımdaki yüzüğü çıkartıp banyoya girdim.
...AFZAL AİLESİ
Nebahat: Doğru yaptık değil mi?
İmran: Evet, Murat ve Seda birlikte büyüdü sayılırlar hem yabancı değiller ya aile dostumuz.
Nebahat: Evet, orası öyle ama benim içim hiç rahat değil.
İmran: İçin rahatla olsun, ben kahve yapıcam kendime ister misin?
Nebahat: Olur dedi ve mutfağa geçtiler.
...ERTESİ GÜN
Telefonumu açtığımda sesli mesajı açtım "Yoldayım, ben gelene kadar hazırlanıp aşağıda ol."
"Emredersin" diyerek odama gitip hazırlandım çantamı alıp evden çıkıp Muratı beklemeye başladım. Murat geldiğinde arabaya bindim.Murat: Sanada merhaba, konuşmayacak mısın?
Sedanur: Merhaba, nasılsın?
Murat: İlk önce kahvaltı yapalım çok güzel bir yer biliyorum dedi ve Angst kafeye geldiğimizde.
Sedanur: Burası mı?
Murat: Evet, hadi dedi ve arabadan indik kafeye girdiğimizde
Burak: Hoş geldiniz efendim.