🔥5.𝒌𝒂𝒑𝒊𝒕𝒐𝒍𝒂🔥

436 52 17
                                    

Harry

Vyšli jsme s Williamem z jejich domu , když ze mě konečně spadla nervozita, kterou jsem pociťoval kvůli setkání s panem Tomlinsonem.

" Tátovi se líbíš" drknul do mě loktem William a mrkl na mě.

" Fakt?" Zeptal jsem se nadšeně. " Uhm teda proč mi to říkáš??" Zeptal jsem se okamžitě.

" Protože vím, že jedeš po Louisovi" mrkl na mě a zasmál se mému překvapenému pohledu.

" Co tak koukáš?" Zeptal se se smíchem.

" Jak......jak to víš. Nebo jak jsi to zjistil??. To ti to nevadí?" Vyhrkl jsem na něj otázky.

" Prosimtě toho by si nevšiml akorát slepý a Louis. A ne nevadí mi to. Přijdeš mi jako fakt fajn kluk a navíc Louis by už taky konečně zase někoho potřeboval" odpověděl mi William

" Jak zas?" Zeptal jsem se. Myslel jsem si totiž, že nikdy nikoho neměl.

" No už asi rok a něco někoho neměl" Zamumlal William. Než jsem se však stihl ještě na něco zeptat, doběhl k nám údychaný Louis.

" Dík, že jste na mě počkali" Zamumlal ironicky, když byl trochu v předklonu, aby konečně sklidnil dech.

" Promiň" Zamumlali jsme společně s Williamem a zasmáli se Louisovi, který sotva popadal dech.

" Měl by jsi přestat kouřit a radši začít běhat bratříčku" Zamumlal se smíchem William. Počkat on kouří!? Tak to ne! To ho musím odnaučit.

" Ty máš co říkat bratříčku" oplatil mu to Louis, když konečně chytil dech.

" Oba dva stejní" zakroutil jsem nad nimi se smíchem hlavou.

" Bodejť by né, když jsme dvojčata" Zamumlali na stejno. Bože.

" Jo dobrý vím, že jste dvojčata, ale prosím nemluvte na stejno" Zamumlal jsem

" Nebo co" ozvali se nastejno. Bože můj s kým jsem se to začal bavit?

" Jinak vás tu nechávám a jdu já tu párty sám" vyplázl jsem na ně jazyk a v tu ránu na mě Louis udělal stěněčí oči. Bože. To mě jako chce zabít?? Nikdy jsem neviděl dokonalejší stěněčí oči. Říkám vám, že ten kluk musí být můj.

" No jo vždyť už mlčíme" řekli oba dva nastejno. Bože, co to je!?

" Ježíš už pojďte radši" protočil jsem oči s znovu se rozešel .

" Hej Harry zpomal trochu" zakřičel za mnou po chvíli William.

" Proč?" Zeptal jsem se a otočil se. Spatřil jsem Louise s Williamem kus za mnou UPS.

" Protože máš delší nohy, takže chodíš jak žirafa." Zamumlal Louis, když ke mě konečně došli.

" Nemůžu za to, že jste menší a chodíte jak šneci" Zamumlal jsem a znovu se rozešel. Tentokrát už pomaleji, aby mi ti dva šneci stačili.

Došli jsme před Joshův dům, kde už se to pomalu, ale jistě začínalo rozjíždět. Přišli jsme ve správný čas.

Vešli jsme dovnitř a spatřili několik lidí z naší školy, jak se o sebe při tanci vzájemně otírají. Vždycky jsem to tančil s nějakou barbínou od nás ze třídy a následně jí pak v jednom z pokojů, které tu v domě byly, ohnul. Buď o zeď a nebo normálně v posteli.

Teď to chci tančit s Louisem, i když nevím jestli je to dobrý nápad, protože už teď z něj mám skoro stojáka a kdyby se o mě ještě začal otírat tím jeho dokonalým zadečkem, tak se neudržím a ohňu ho tady klidně i přede všemi.

' bože Harolde vrať se do normálu. Zatanči si s ním a pak buď ohni nějakou barbínu a nebo si vyhoň na záchodě' zakřičelo na mě moje podvědomí.

Najednou jsem ucítil, jak mě popadla něčí ruka a táhne mě na provizorní parket. Chtěl jsem se vysmeknout, ale když jsem zjistil, že ta ruka je Louiho, přestal jsem a nechal se táhnout.

Pohledem jsem sklouzl na jeho trochu větší dokonalý zadeček, který bych tak moc rád zmáčkl. V těch úzkých džínách vypadal větší a ještě víc dokonalejší. Ovšem nejdokonalejší bude až do něj budu přiřazet. Bože dej mi sílu, abych ho tu někde dnes nepřetáhl.

Užijte si čtení ❤️

Omlouvám se, že je další kapitola, tak po dlouhé době, ale nějak nebyla nálada a nápady.❤️


Twins [l.s.] (Cz) ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat