Louis
Harry se nahl a olízl mojí špičku. Zavzdychal jsem a Harry se usmál. Rychle bral do pusy můj úd, až do doby než se dotkl nosem mého podbříšku. No doprdele.
Začal mi ho, řekl bych až zkušeně, kouřit. Zatímco já jen vzdychal a zapletl mu ruce do vlasů a sem tam ho za vlasy zatáhl. Je to ještě lepší, než jak jsem si vysnil.
" Harry, já...... já už budu" zavzdychal jsem a přesně v tu chvíli Harry přestal. Co to kurva?? S vražedným pohledem jsem se na něho koukal a on se jen zasmál. Zmetek.
" Neboj zlato, uděláš se, ale až já řeknu" zašeptal mi do ucha. Cože?? No tak hádám, že se asi dneska neudělám.
" Harry" zakňučel jsem jako raněné zvíře, když do mě znovu strčil prsty. Bože, jeho dlouhý prsty jsou úplně perfektní na tuto činnost.
" Můžeš se udělat až ti to povolím" zašeptal Harry a já, i když mi to bylo prostí srsti, kývl a byl nadrženější snad ještě víc. Tedy pokud to vůbec jde samozřejmě.
Harry začal pohybovat prstama uvnitř mě a do toho znovu vzal celou mojí délku do pusy a začal pohybovat hlavou rychlostí blesku. No doprdele s takovou se brzy udělám. Jenže já nesmím, i když co se stane, když vyvrcholím, aniž by mi to Harry dovolil? No to nejspíš za chviličku zjistím, protože se to právě stalo.
" Louisi, Louisi" zavrtěl hlavou Harry a přetočil mě znovu já čtyři. Ehm to není moc dobré.
" Když říkám, že se může udělat až tehdy, když ti to dovolím, tak to tak bude" zavrčel Harry a pleskl mě docela silně přes zadek. Auuu.
Slezl z postele, ale okamžitě byl zase zpět. Proč sakra slézal?? Šel pro něco?? No odpověď mi přišla v zápětí, když mi na můj znovu tvrdý penis nasadil erekční kroužek. Ne jen to ne.
" Tohle tě už naučí poslouchat" zavrčel Harry, roztáhl moje nohy, co nejdál od sebe a než by jste řekli švec, tak byl ve mě až po kořen. Bylo to příjemné, ale kvůli tý zkurvený věci já mým ptákovi jsme si to nemohl tolik užívat.
" Jsi tak uzký" zavrčel Harry. Z jeho tónu hlasů bylo lze poznat, jak moc ho to zjištění, že jsem tak úzký, vzrušilo. Ajajaj. Zítra nejspíš budu moct být rád jestli si vůbec sednu.
Harry se rozpohyboval a já si užíval ten pocit plnosti a Harryho dokonalé vzdychy, které bych chtěl poslouchat pořád.
" Louisi, ohh" zavzdychal za mnou Harry přesně v tu dobu, kdy se do mě udělal. Byl uvolněný. Zatímco já se bál, že mi penis každou chvíli pukne.
" Harry" zakfňukal jsem a podíval se na tvrdý penis, který se mi tyčil u břicha a který potřeboval okamžitě uvolnit, jenže to mu nebylo dopřáno.
" Žádný Harry, kdyby jsi poslouchal, tak jsi nemusel trpět, takže si za to můžeš sám. Doufám, že tě to ponaučí a příště už budeš poslouchat na slovo." Zamrmlal mi do ucha a přejel mi prstama po tvrdé chloubě. Hajzl.
" A taky ten pohled na tebe. Zlato, kdyby jsi se viděl, ano moc sexy jsi" Zamumlal spokojeně Harry s já znovu zakňučel.
" Sundáš mi to??" Zeptal jsem se a pohlédl do jeho očí, ve kterých se zračila touha.
" Ne" řekl úplně v klidu. Co prosím???
" Jak jako že ne??" Panikařil jsem. Copak mi ho nechá??
" Prostě ne. Nesundává ti ho. A ty si ho taky nesmíš sundat. Sundám ti ho až zítra. Ber to jako trest za to, že jsi se udělal bez dovolení" usmál se na mě Harry a já se na něho zamračil.
" A pokud si ho sundáš, tak věř, že trest bude horší, takže být tebou dobře si to rozmyslím" uchechtl se Harry.
" Ale proč ti to vůbec tak vadí, že jsem se udělal bez tvého svolení?" Zakřičel jsem na něho, když pomalu odcházel.
" Prostě mi to vadí" řekl ještě před tím, než se za ním zabouchli dveře a já tak v ložnici zůstal sám.
Užijte si čtení ❤️
ČTEŠ
Twins [l.s.] (Cz) ✓
RomansaCo se stane, když na školu přijdou dva nový studenti? ~~ Začátek : 31.1.2021 Konec : 25.4.2021