🔥4.𝒌𝒂𝒑𝒊𝒕𝒐𝒍𝒂🔥

449 56 16
                                    

Harry

Přesně v osm hodin v černém upnutém triku a černých přiléhavých a na pár místech roztrhaných džínech jsem se objevil před domem Tomlinsonů.

Zazvonil jsem a skoro okamžitě se ve dveřích objevil Loui. OH bože dej mi sílu, abych ho tu teď hned neojel o zeď domu. Povídám vám, že jste nikdy neviděli tak hot stvoření.

Louis

Dlouho jsem se prohrabával skříni, než jsem konečně našel to správné oblečení. Skládalo se z černého trochu volnějšího trička a upnutých džínů. Ano jedině ty mi dobře zvýrazňovaly můj trochu větší zadeček, který přitahoval spousty kluků.

Ovšem jediný kdo se směl do něho vnořit byl Jack. Při vzpomínce na Jacka mi po tváři sjela jedna neposedná slza. Přešel jsem ke svému stolu a podíval se znovu na tu fotografii.

Byl jsem na ní já s Jackem. Jack mě objímal kolem boků, hlavu měl položenou na temeni mojí hlavy a spokojeně a snad i šťastně se culil do objektivu. Já jsem měl položené ruce na těch Jackových a usmíval se jako sluníčko. V tu dobu jsem byl nejšťastnějším člověkem na téhle planetě.

Ovšem nikdy nic nevydrží věčně, že? V hlavě se mi promítalo několik našich skvělých zážitků. Naše první rande, naše první pusa a taky náš první sex. Můj nejlepší první sex jaký jsem si kdy mohl přát.

Z mých vzpomínek mě vyrušil zvuk zvonku. Okamžitě jsem vrátil fotku tam kde byla a letěl otevřít. Budeme ignorovat to, že jsem si málem rozbil hubu na schodech a skoro schodil Williama, který měl stejný plán jako já, akorát jsme rychlejší. Hold smůla. Zastavil jsme se před dveřmi, otočil se na Williama, vyplázl na něho jazyk a konečně potom jsem otevřel.

Spatřil jsem Harryho. OH kurva. Tak jestli to dneska přežiju bez toho, aniž bych ho chtěl ohnout, tak to bude zázrak. Protože jako viděli jste ho někdy??

" Ahoj Lou" pozdravil mě Harry tím jeho dokonalým chraplákem. Bože. Už jen z toho jeho hlasu se mi podlamovaly kolena.

" Ahoj Hazz" oplatil jsem mu pozdrav a rukou mu pokynul, aby vešel dovnitř a on tak učinil. Mezitím, co se zdravil s Williamem, přišel domů táta.

" Jsem doma. Kdopak to je?. Tvůj nový objev?" Zašeptal ke mě táta. Bože je horší jak drbna. Ano táta ví, že jsem gay a nevadí mu to, naopak plně mě podporuje, za což jsem vděčný.

" Ne je to jenom náš spolužák, kamarád Williama, Harry a příjmení neznám." Zašeptal jsem směrem k tátovi.

" Ahoj tati ty už jsi doma??" Zamumlal William, když se na nás konečně i s Harrym otočil.

" Jo, ale jsem unavený, půjdu si lehnout, takže si jděte kam chcete, ale do půl druhý doma. Jasný?" Zeptal se nás a my jen kývli.

" Jinak rád tě poznávám Harry" promluvil táta směrem k Harrymu.

" Já vás taky pane Tomlinsone" usmál se na něj Harry a já málem roztál. Bože ten úsměv. Prosím držte mě někdo. Mám totiž pocit, že se mi každou chvíli podlomí nohy a já sebou žuchnu na podlahu.

" No nic, tak já si jdu lehnout a vy si to užijte. Ať už jdete kamkoli" naposledy se na nás usmál a Harry s Williamem pomalu opouštěli dům.

Chvíli jsem ještě čekal na místě, než jsem přešel ke dveřím, kde jsem se zastavil a podíval se ještě jednou na tátu. A on na mě mrkl!!

Ano dámy a pánové můj táta na mě MRKL!! Chápete to? Já teda ne. Proč na mě sakra mrká?? No každopádně to asi teď řešit už nebudu a jdu si užívat. To mi připomíná, že už bych měl jít jinak půjdou beze mě.

Názory??❤️

Užijte si čtení ❤️

Twins [l.s.] (Cz) ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat