" Hej nejsem žárlivka, maličký" Zamumlal Harry a někam mě táhl. No to bude ještě něco.
Louis
Konečně! Přežil jsem celý den ve škole, sice jen málem, ale přežil. Jenom jsem málem zabil každýho učitele, ale jinak úplně v pohodě den.
Vyšel jsem po zvonění na chodbu, kde už se to hemžilo studenty, kteří spěchaly domů a já se jim ani nedivím. Taky chci z tohohle ústavu, co nejrychleji pryč. A já navíc spěchal dvakrát tolik, protože jdu na rande s Hazzou.
Procpal jsem se ke svojí skříňce a otevřel jí. Sundal jsem si batoh ze zad a hodil některé učení do skříňky. Přezul se a zabouchl skříňku.
Vyšel jsem ze školy, kde na mě měl čekat Harry, a co nevidím. Harry se tam vybavuje s nějakou holkou.
Ta holka se na něho usmívala a namotávala si vlasy na prst. Probodl jsem jí pohledem. Holka ten je můj, tak ho přestaň balit, nebo ti jednu ubalím.
" Ahoj" pozdravil jsem je, když jsem k nim přešel.
" Ty jsi jako kdo? Nikdy jsem tě tady neviděla. " Promluvila ta čůza.
" Jsem tady nový" zabručel jsem na ní.
" Slyšela jsem, že jsi se dneska cucal s nějakým klukem na chodbě, je to pravda, Harry?" Obrátila se zpátky na Harryho. To si piš, že je to pravda. Cucal se se mnou! Né s tebou a to tě žere, co?
" Hmm, možná" promluvil konečně. Prosím? Jak jako možná!?
" Já jsem tomu stejně nevěřila, protože ty přeci nejsi teplouš" zasmála se čůza.
" Není to teplouš, ale gay. To si zapamatuj" zavrčel jsem na čůzu.
" Ježíš to je jedno. " Protočila očima a já měl chuť jí dát jednu dobře mířenou ránu mezi oči. Vím, že holky se nemlátí, ale ta čůza mě nutí to udělat.
" Není to jedno. Teplouš, je urážlivé označení. Kdežto gay ne." Ozval se vedle mě Harold.
" A ještě k té tvé otázce. Ano líbal jsem se s klukem a ten kluk teď stojí vedle mě a myslím, že nemá daleko od toho, aby ti jednu ubalím, takže být tebou radši držím hubu" zasmál se Harry, který si nejspíš všiml, jak jí vražďím pohledem.
" Tady s tou nulou jo? Kdyby jsi si aspoň vybral někoho sobě rovného, však on ti nesahá ani po kotníky. To já jsem pro tebe ta pravá. Ne tahle nicka" ječela čůza, jako pomatená.
" Prosimtě on je o hodně lepší, než ty. Urážíš ho jen kvůli tomu, že žárlíš. Nejsi pro mě ta pravá. Nikdy si nebyla a teď laskavě vyhni. Rád bych se přivítal se svým přítelem." Zavřel Harry a přetočil veškerou svou pozornost jen na mě.
Usmál jsem se a přešel k němu. Usmál se na mě a já na nic nečekal a přilepil se mu na jeho dokonalé rty, které jsem naposledy cítil na těch svých někdy před pár hodinami.
ČTEŠ
Twins [l.s.] (Cz) ✓
RomanceCo se stane, když na školu přijdou dva nový studenti? ~~ Začátek : 31.1.2021 Konec : 25.4.2021