Ještě mě políbil, pak se otočil a rozešel se pryč. Ještě chvilku jsem tam stál a pozoroval jeho mizející záda a hlavně jeho zadek, než jsem se rozešel do domu.
Louis
" Tak kam půjdeme?" Zeptal jsem se Edwarda, když jsme vyšli ze školy.
" Do kavárny?" Zeptal se a já kývl.
Vešli jsme do kavárny, která byla nedaleko naší školy. Posadili jsme se ke stolu, a když přišla servírka, tak jsme si objednali.
" Tak co je no nového?" Zeptal jsem se zvědavě a odložil si mikinu, protože tady bylo teplo.
"Víš je tady jedna věc" zašeptal Edward a sklopil hlavu.
" Jaká?"
" My se budeme stěhovat" Zamumlal. Cože? Ne ne ne ne ne ne ne ne ne ne ne ne ne ne ne a ne. To nemůže být pravda.
" Jako i Harry?" Zeptal jsem se se strachem.
" O tom, jestli se bude stěhovat i Harry nic nevím." Odpověděl. Dobrý je tady šance, že se nebude stěhovat a my tak budeme moct být spolu ještě víc.
" A kam se budete stěhovat a kdy?" Vyzvídal jsem dál.
" Kam? To nevím. Táta mi to nechtěl říct. A stěhujeme se už za čtrnáct dní.
" Tak brzy? Ale vždyť. Proč jste tedy nastupovali do nového ročníku, když sem budete chodit stejně jen měsíc?"
" Táta se totiž rozhodl teprve včera a už má vybraný i dům. Ukazoval mi ho a je docela hezký, ale jsem na něho naštvaný, protože nesnáším nové prostředí a navíc musím opustit tebe" povzdechl si Edward a napil se kafe, které nám servírka před pár minutami přinesla.
" Nemám vašeho otce rád" zavrčel jsem.
" Jo to já taky ne" zabrblal a já se napil Latté.
~~
" Harry, kdy jsi mi jako chtěl říct, že se stěhujete" vyjekl jsem na něho druhý den, když jsme měli další rande.
" Kdo ti to kurva řekl? Edward viď?" Zavrčel naštvaně s já kývl.
" Můžeš být úplně v klidu, protože já zůstávám a stěhuje se jen Edward a otec" usmál se na mě a já mu skočil okolo krku.
" Sice je mi líto, že se stěhuje i Edward, ale zas jsem rád, že ty mi tu zůstáváš" zašeptal jsem a vrhl se na jeho rty.
" Lou? Co by jsi řekl na to, že bychom šli k nám?" Zeptal se Harry.
" Že s tím souhlasím" usmál jsem se a ruku v ruce jsme se rozešli k Harrymu domů.
~~
" Zlato, chtěl bych posunout náš vztah" Zamumlal Harry.
" Co tím přesně myslíš? Však už jsme se spolu vyspali. Pamatuješ?" Zeptal jsem se nechápavě.
" To sice ano, ale bylo to prostě to nebylo ono. Chci, aby jsi na tamto zapomněl a budeme dělat, že tohle je náš první sex, ano?"
" Dobře, jak si jen přeješ, Harry" usmál jsem se.
~~
" Tohle bylo o hodně lepší, než ten sex na té párty" řekl jsem zadýchaně.
" Jo to teda byl" usmál se Harry a přitáhl si mě do objetí.
" No a co budeme dělat teď?"
" Prošukáme celý zbytek dne a noc" usmál se Harry a znovu se na mě vrhl. Bože. S čím to chodím. Já už vážně nejsem normální.
~~
Jak řekl, tak taky udělal. Vážně jsme prošukali zbytek dne, ale noc jen tak napůl, protože někdy ve tři ráno už jsme byli oba úplně vyčerpání, a tak jsme šli spát.
Ráno jsem se probral s bolavým tělem. No kdo by to byl řekl, že? Mám za přítele šukací stroj.
" Ahoj, Loui" zašeptal Harry a políbil mě. Krásné mi to ráno.
" Ahoj, Hazz" usmál jsem se. Byl jsem šťastný a to kurva hodně.
~~
" Doufám, že na mě nezapomeneš a že se ještě někdy uvidíme" objal jsem na rozloučenou Edwarda.
" To se neboj. Na tebe jen tak nezapomenu a slibuji, že se jednoho dne vrátím" usmál se a objal mě nazpět.
" Tak se tam měj hezky a né že sem přijedeš sám. Doufám, že si tam někoho najdeš" usmál jsem se.
" No to nevím, ale tak stát se může cokoli" usmál se.
~~
" Je to tady takový prázdný" zasmál se Harry, když jsme vešli dovnitř jeho domu.
" Aspoň budeš mít víc soukromý, můžeš si udělat párty, nebo si sem někoho pozvat" pokrčil jsem rameny.
" To jsem měl i předtím. Párty? Bych to pak musel uklízet. Fakt né díky. A pozvat? Však já si sem někoho pozval." Zasmál se Harry.
" Ty jsi línej. To není možný" zasmál jsem se. " Koho jsi si sem pozval?" Zavrčel jsem a majetnicky ho objal kolem pasu
" Přeci tebe, maličký" zasmál se. " To není pravda. Když jde o sex, tak nejsem líný"
" Jenže jen když jde o sex." Usmál jsem se. " To bych ti doporučoval, aby jsi si pozval mě" zavrčel jsem.
" Jsi nějakej drzej poslouchej. To chce, aby to z tebe někdo vyšukal"
~~
" Kurva já vážně chodím se strojem na šukání" zasmál jsem se.
" Nebuď sprostý" plácl mě po zadku.
" Nebo co?" Zeptal jsem se a provokativně zavrtěl zadečkem.
" Nebo tohle" a znovu se na mě vrhl.
Užijte si čtení ❤️
ČTEŠ
Twins [l.s.] (Cz) ✓
RomantizmCo se stane, když na školu přijdou dva nový studenti? ~~ Začátek : 31.1.2021 Konec : 25.4.2021