Louis
Vešli jsme do domu, kde se konala párty. Všude se po sobě plazili lidi. Podíval jsem se na Harryho, který koukal někam do prostoru a vypadal zamyšleně .
Jenže já si chci zatančit. Popadl jsem ho za ruku a táhl na provizorní parket, kde jsme se zastavili na jednom z volných míst a začali tančit. Nevím jestli se tomu vůbec dá říkat tanec, ale prostě tomu tak budeme říkat.
Harry mě pozoroval a já i když jsem na to zvyklý a většinou to miluju, jsem zrudnul jako rajče. Harry se mi zasmál do ucha. Bože. Tohle byl ten nejkrásnější smích, který jsem kdy za celý svůj život slyšel. Mohl bych ho poslouchat pořád.
" Čemu se jako směješ??" Zakřičel jsem mu do ucha, aby mě přes tu hudbu slyšel.
" Tobě. Jsi rozkošný, když se červenáš" řekl Harry a dal se o mě otíral svým tělem.
Zčervenal jsem ještě víc, teda pokud to vůbec bylo možná. Za sebou jsem uslyšel opět Harryho smích. No počkej já ti dám hošánku. Uvidíme kdo se bude za chvíli smát.
Začal jsem vrtět svojí trochu větší prdelkou. Uslyšel jsem Harryho, který těžce polkl. Ha a mám tě. Tohle platí na každého. Jenže já ho chtěl škádlit dál.
Proto jsem se začal zadečkem otírat o jeho nemalou narůstající a taky tvrdou bouli. Harry mi vzdychal do ucha. Nějak se nám to začíná zvrhávat.
" Louisi, jestli nechceš, abych si tě tady a teď tvrdě vzal, tak okamžitě přestaň" zavrčel mi Harry nadrženě do ucha.
" A co když chci, aby jsi si mě tady a teď tvrdě vzal jako neposlušného chlapečka??" Otázal jsem se.
" Tak vrť ještě chvíli tou svojí dokonalou prdelkou na mým ptákovi a dostaneš to co chceš" zavrčel mi Harry do ucha a následně mi skousl ušní lalůček.
" A nebo tě tady nechám tvrdého a odejdu" zašeptal jsem. Harryho ruce mě tvrdě popadly za boky a znemožnil mi tak útěk.
" Tak to v žádným případě hošánku. Hezky doděláš to co jsi tu začal" zavrčel Harry a já se uchechtl, ale hned na to jsem vzdychl, protože mě Harry začal líbat na krku.
" H-harry" vydechl jsem. Tohle není správné. Známe se teprve den. Jeden zkurvenej den, ale protože by jsme tohle neměli dělat, protože je to špatné, tak mě to láká.
" Copak maličký?" Zašeptal mi Harry do ucha a následně mi věnoval menší polibek pod ucho.
" Tohle by jsme neměli dělat, vždyť se známe jen jeden den" promluvil jsem trochu víc nahlas, aby mě slyšel přes tu hlasitou hudbu.
" Já vím Loui, já vím, ale proto mě to tak moc láká" zašeptal a natiskl se na mě snad ještě víc, tedy pokud to vůbec šlo.
" Jsem rád, že to tak nemám jen já." Zamumlal jsem a otočil se k Harrymu čelem, abych mohl spatřit ty dokonalé zelené oči, které mě uchvátí pokaždé, když se do nich podívám.
" Zbožňuju tvoje modré oči" zašeptal a pohnul pánvi, což zapříčinilo, že se naše rozkroky dotkli. Bože.
"Harry" vyjekl jsem, když mi zmáčkl zadek. Můj větší zadeček přesně zapadal do jeho velkých rukou, na kterých měl hned několik prstenů.
" Jsi k nakousnutí. Roztomilej a vzrušenej, toť vražedná kombinace" Zamumlal Harry a ještě jednou zmáčkl můj zadek, jelikož jsem to tentokrát čekal, tak místo vyjeknutí jsem vzdychl.
Užijte si čtení ❤️
ČTEŠ
Twins [l.s.] (Cz) ✓
RomanceCo se stane, když na školu přijdou dva nový studenti? ~~ Začátek : 31.1.2021 Konec : 25.4.2021