" To si piš, Lou. Teď se o tebe budu starat jako o princeznu" věnoval mi polibek na čelo, než si mě vzal do náruče, jako pravou princeznu, aniž bych o tom přemýšlel, tak jsem se k němu přitiskl a začal čichat jeho dokonalou vůni, kterou jsem si za těch pár dní neskutečně moc oblíbil. Mohl bych jí čichat do konce mýho zpropadenýho života.
Harry
Opatrně jsem ho vzal do náruče, jako pravou princeznu, a rozešel se pryč z tohohle domu, kde se dneska stalo již spoustu věcí a další už nejsou třeba.
' konečně žádný alkohol a drogy' pomyslel jsem si, když jsem vyšel před dům na čistý vzduch. Několikrát jsem se nadechl, než jsem se rozešel směrem k domu Tomlinsonových.
Po asi půl hodině jsem konečně spatřil jejich dům. V domech kolem mě byla naprostá tma a nebýt pouličních lamp, které mi svítili na cestu, tak bych se nejspíš ztratil.
Zastavil jsem se před jejich domem a nevěděl, co mám dál dělat. Nechtěl jsem tam jen tak vejít, protože bych si pak připadal jak nějaký loupežník, co se někomu v noci krade do domu, ve kterém následně ukradne vše, co je hodně cenné a z čeho mu kápne spoustu peněz.
Podíval jsem se na toho anděla, který spinkal v mojí náruči. Spatřil jsem klidnou a uvolněnou tvář toho roztomilého modrookého bruneta. Neměl jsem to srdce na to ho vzbudit, a proto jsem to vše hodil za hlavu a prostě vešel do domu.
No jenže co teď? Po tmě nenajdu jeho pokoj. No tak tohle bude ještě zajímavý, ale teď musím něco začít dělat, protože bych se rád aspoň trochu vyspal, protože podle všeho je skoro půl třetí.
Všude kolem mě byla tma a já neviděl ani na jeden posranej krok. V tomhle domě jsem teprve po druhé, takže se tu pomalu ani neorientuju a mobil, abych si posvítil, jsem vytáhnout nemohl, protože pak bych vzbudil toho andílka a to nechci. Doprdele!
Ani nevím jak, ale nějakým zázrakem jsme vyšli schody a já si tak nějak pamatoval kudy jsme odpoledne s Williamem šli, takže jsem se rozešel tím směrem.
No a teď ještě najít ty správné dveře, pak přežít cestu zpátky, jít domů, kde za žádnou cenu nesmím nikoho vzbudit, a aspoň trochu se vyspat.
Otevřel jsem první dveře, které jsem nahmatal a otevřel. I s brunetem v náručí jsem vešel dovnitř. Naštěstí sem dopadalo světlo lamp a já tak spatřil pokoj, který rozhodně Williamovi nepatřil, takže jsem se nejspíš trefil do Louisova pokoje. Yes.
Pomalu jsem přešel k posteli a položil do ní drobného bruneta, svlékl jsem mu džíny, ve kterých by se mu jisto jistě spalo špatně a následně ho přikryl dekou až ke krku.
Věnoval jsem poslední pohled jeho uvolněné a bezchybné tváři , načež jsem se otočil a připraven na opakování tohoto menšího dobrodružství jsem se rozešel zpět ke dveřím, v čemž mi zabránila ruka, která se omotala kolem mého zápěstí.
" Zůstaň tu se mnou, prosím Hazz" zašeptal Louis a já se na něho znovu otočil. Nespal byl vzhůru pokud se to tak vůbec dalo nazvat. Jeho oči byly přivřené.
" Dobře zůstanu tu, ale jen na chvíli" přikývl jsem a on pustil mou ruku. Vysvlékl jsem si džíny, které jsem prostě nechal ležet na zemi, tak jak tam dopadly a přešel k posteli, kde už ležel i modrooký brunet.
Nadzvedl jsem peřinu a vkolouzl pod ní. Jakmile jsem to udělal, tak se ke mě něco přitulilo, položilo mi to hlavu na hruď a přehodilo to přes mé tělo ruku. Musel jsem se pousmát.
Modrooký brunet na mě byl přilepený jako by se bál, že mu někam uteču, ale já to neměl v plánu. Chtěl jsem využít toho, jak se lísá a navíc jsem se chtěl aspoň trochu vyspat.
Koukl jsem se na něho a spatřil, že mě také pozoruje. Byl překrásný, i když ho osvětloval jen slabý proužek světla z lampy, tak i přesto jsem mohl vidět každý kousek jeho tváře. Byl dokonalý a já si ho za žádnou cenu nezasloužím, ale i přesto ho nehodlám nikdy nechat jít.
" Dobrou, Hazz" Zamumlal Louis, věnoval mi menší polibek a pak se spokojeně uvelebil hlavu na mé hrudi, jako by to byl ten nejpohodlnější polštář a znovu se vydal do říše snů.
" Dobrou, Lou" zašeptal ho, políbil ho do vlasů a zavřel oči. Naslouchal jsem jeho klidnému oddechování a než jsem se nadál, tak jsem se i já poddal spánků a za nedlouho jsem Louise svíral v objetí a snil o tom nádherném stvoření.
Užijte si čtení ❤️
ČTEŠ
Twins [l.s.] (Cz) ✓
RomantizmCo se stane, když na školu přijdou dva nový studenti? ~~ Začátek : 31.1.2021 Konec : 25.4.2021