🔥12.𝒌𝒂𝒑𝒊𝒕𝒐𝒍𝒂🔥

371 51 17
                                    

Odepsal jsem s úsměvem a spadl na postel.

Louis

Ten den byl ten nejlepší den v mém životě. Nekecám. Nejspíš jsem se zamiloval, ale nemyslíte, že je na to ještě brzy??

Uběhly dva týdny a my se pomalu každý den scházely. Pokaždé mě něčím překvapil.

Každopádně dnes je bohužel a bohudík neděle. Bohužel, protože zítra musíme do školy a bohudík, protože ho zase uvidím a uvidím i Edwarda.

Bože, já na něho zapomněl. Vyletěl jsem z postele jako namydlený blesk. Dal mi svoje telefoní číslo a já mu slíbil, že mu napíšu. Kurva.

Rychle jsem našel ten lísteček s telefonním číslem a popadl mobil. Naklikal číslo do mobilu a uložil. Následně na něj najel a napsal mu.

Já: Ahoj Edwarde, tady Louis. Omlouvám se, že jsem nenapsal dřív, ale měl jsem rušný víkend a nějak se mi to vykouřilo z hlavy. Ještě jednou promiň.

Chtěl jsem ho odložit zpět, ale zastavilo mě pípnutí nově příchozí zprávy. Že by mi odepsal, tak brzo?

Hazz🍌😏: Ahoj maličký, co by jsi řekl na to, že by jsme si zítra někam vyšli?

Těch emoji si nevšímejte. Dal mi je tam sám a výslovně mi zakázal, abych to jakkoli měnil. Zmetek jeden.

Já: Jakože rande?

Hazz🍌😏: Si piš! Takže půjdeš?

Já: Hmm, musím se kouknout do diáře jestli něco nemám.

Hazz🍌😏: A máš?

Já: Mám, ale tak na tebe si ten čas najdu, Hazzísku.

Hazz🍌😏: OH děkuji, můj princi.

Já: Máš za co, Hazzísku

To je komediant, bože. Do čeho jsem se to zase zamiloval. Ale co, aspoň s ním nebude nuda.

Edward: V pohodě, Lou. Nechtěl by jsi zítra po škole někam zajít?

To se jako všichni domluvili, že se mě zeptají, zda bych zítra někam nešel, nebo co?

Já: Promiň, zítra už bohužel něco mám, ale co pozítří?

Edward: Dobře, tak pozítří. Ještě se domluvíme.

Já: Dobře, tak ahoj zítra ve škole

Edward: Ahoj

Jsem rád, že se neptal, co zítra po škole mám. Nevím, jak by vzal, že jdu na rande s jeho bratrem.

Hazz🍌😏: To se mi líbí

Já: Co přesně máš na mysli?

Hazz🍌😏: To Hazzísku 😏

Já: Aha😂

Občas mám vážně dlouhé, hodně dlouhé vedení.

Konečně jsem odložil mobil a natáhl se zpět přes celou postel. Miluju postel, miluju to ticho, všechno je perfektní, ale přeci jen mi tady něco chybí.

~~

Ráno mě vzbudil můj největší nepřítel jménem budík, který mě buzeruje každé ráno od pondělí do pátku. Nesnáším ten ďábelský vynález.

Twins [l.s.] (Cz) ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat