🔥7.𝒌𝒂𝒑𝒊𝒕𝒐𝒍𝒂🔥

428 50 33
                                    

" Jsi k nakousnutí. Roztomilej a vzrušenej, toť vražedná kombinace" Zamumlal Harry a ještě jednou zmáčkl můj zadek, jelikož jsem to tentokrát čekal, tak místo vyjeknutí jsem vzdychl.

Louis

"Harry" zašeptal jsem mu do ucha společně se vzdychem, protože mi zmáčkl bouli, která se mi kvůli němu vytvořila v kalhotech.

" Copak, Louisi, něco se ti nelíbí?" Zašeptal Harry a jednu ruku položil na můj zadek, kdežto tou druhou začal přejíždět po mojí bouli.

" Harry musíme přestat" zašeptal jsem, když si mě k sobě přitáhl za zadek blíže a porozhlédl se jestli nás někdo nesleduje a naštěstí ne.

" Louisi, proč? Proč by jsme měli přestávat, když v podstatě ještě nic neděláme?" Zavrněl mi Harry do ucha a otřel o sebe naše rozkroky, což z nás obou vydolovalo sten.

" Někdo nás může vidět a navíc co by na tohle řekl William??" Zeptal jsem se a snažil se myslet hlavou a né ptákem, který byl momentálně tvrdý jako kámen, z občasného otření doslova šílel a toužil po okamžitém uvolnění.

" William mi sám řekl, jak na mě koukáš, jak mě chceš to za prvé a za druhé mu řekl, že by byl rád kdyby jsi si konečně někoho našel, takže o něj se neboj. Ten by s tímhle jen souhlasil." Zašeptal mi Harry do ucha a následně skousl můj ušní lalůček.

" V tom případě nebude lepší jít do nějakého pokoje?" Ušklíbl jsem se. Přesně v tuhle chvíli můj mozek zmizel z vedení a nahradil ho můj tvrdej pták.

" Tak se mi to líbí" zavrněl Harry, popadl mě za ruku a vláčel mě někam pryč z parketu, z kterého jsme se museli prodírat několika otírajícími se těly.

Jakmile jsme vyšli schody, tak mě Harry zatáhl do nejbližší místnosti, což byla mimochodem ložnice nejspíš.

" Tak moc tě chci" zavrněl mi Harry nadrženě do ucha a zmáčkl mou bouli v kalhotech, což znamenalo, že jsem ho obdaroval vzdychem, nad čímž se uchechtl. Zmetek. Jen počkej.

Vrhl jsem se na jeho rty a mezitím, co jsme se líbali, jsme dopadli na postel. Posadil jsem se obkročmo na Harryho a začal se vrtět na jeho výrazně tvrdé bouli, čímž jsem z něj vydoloval několik vzdychů. Tak se mi to líbí.

" Louisi, říkám ti přestaň provokovat nebo se neznám" zavrčel Harry mezi vzdychy. Já a provokovat?? Nikdy!!

" Tak se neznej" zašeptal jsem a zrychlil pohyby pánví. Harry vzdychl, ale hned se vzpamatoval a než jsem se nadál, tak jsem ležel pod ním a bez trička. Kdy to kruci stihl?? Copak je to nějakej superman?

" Jak chceš" zavrčel mi do ucha a v cuku letu jsme byli už oba nazí. No doprdele. Viděli už jste tu chloubu?? Však se to do mě nevejde. Nebo vejde, ale natrhne mi prdel! No to potěš koště.

Otočil mě na čtyři a já na něj vyšpulil prdelku, načež mi přišla rána já pravou půlku a v tu ránu i na levou. Vzdychl jsem a vyšpulil prdelku jak nejvíc jsem mohl.

Harry pohladil místa, kam před chvíli dopadly jeho dlaně a následně je políbil. Hej na tohle se vyser a radši mě pořádně tvrdě ošukej sakra!

Pohladil mě ještě jednou, než jeho dva navlhčené prsty zmizeli ve mě. OH anoo!! Prohl jsem se a spokojeně se usmál. Konečně něco začal dělat.

" OH zlato. Prohýbáš se jak kočka a to jsou v tobě zatím jen prsty" zašeptal Harry a přidal další jeho dlouhý prst.

" Už ho tam do prdele strč" vykřikl jsem. Potřeboval jsem víc. Potřeboval jsem uvolnit. Potřeboval jsem jeho penis hodně hluboko v sobě.

" No do prdele ti ho strčím moc rád" Zamumlal Harry a vytáhl prsty ven. Kam jinam by jsi asi tak chtěl strkat??

" Ale ještě předtím si s tebou chci pohrát. Nemysli si, že tě ošukám a tím to hasne. Ani náhodou já si tě vychutnám. Tohle si užiju" Zamumlal s úsměvem a přetočil mě zpět na záda. Zakňučel jsem. Tohle dělá naschvál??? On moc dobře ví, že ho potřebuji hluboko v sobě a on mě bude ještě mučit. Zmetek!

Harry se nahl a.....

Pokračování příště

Užijte si čtení ❤️



Twins [l.s.] (Cz) ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat