Probudilo nas je kucanje na vratima.
Anne : dobro jutro pospanci! Na noge ili će vam se doručak pojesti. A kasnije ću vam reći što ćete radit.
Selena : razumijemo, evo nas za koju minutuNa brzinu smo se obule. Oblačenje nije bilo potrebno jer smo imali samo odjeću na sebi. Uputile smo se prema šatoru sa stolovima. Svi su već jeli pa je ostalo samo par kriški kruha i par rajčica. Nama je bilo dovoljno. Svi smo jeli u tišini, a nakon jela nam je prišla Anne.
Anne : dakle, svatko ovdje ima svoj posao pa tako ćete i vi imati. Selena, ti ćeš mi bit pomoćnica i očekujem da te u svako doba dana i noći mogu dobiti. Poppy i Bea, vas dvije se činite brzima, što znači da možete ići u nabavke u centar grada. Charlie, ti ćeš pomagati poljoprivrednicima. Bruce će pomagati kome treba. Jasno?
Svi smo kimnuli glavom jer nismo imali drugog izbora. Pogledala sam u Selenu i ona je pogledala u mene. Obje smo htjele biti zajedno.
Poppy : kad započinjemo?
Anne : kad ja kažemAnne se nasmijala i otišla.
Ja : želiš li prošetati?
Selena : zašto ne? Poppy, želiš li s nama?
Poppy : rado, ali sam još uvijek umorna. Možda idući putOstali su otišli svojim putevima dok smo Selena i ja besciljno hodale u tišini. Gledali smo životinje oko nas ; perad, svinje... ovdje je bilo kao da je vrijeme stalo. Činilo se kao savršeno mjesto za ostatak života u ovakvom svijetu.
Selena : dakle, nećemo se baš viđati...
Ja : da ju pokušaš nagovoriti da ti da nešto drugo?
Selena : nema smisla. Kad si teta nešto zacrta tako će i biti
Ja : nedostajat ćeš mi. Navikla sam biti cijeli dan s tobom
Selena : i ti meni , ali valjda ćemo se naviknutiHodali smo neko vrijeme u tišini, dok nepoznat čovjek nije došao do nas
x : Selena, Anne te treba
Selena : Evo Nick sad ću. Bea, vidimo se kasnije?
Ja : naravno, sretnoNasmiješila mi se i otišla s Nickom. Krenula sam prema sobi jer nisam imala ništa drugo za raditi. Na putu prema sobi je bio Bruce
Ja : ideš u sobu?
Bruce : da, tamo su mi stvari za lovKimnula sam glavom.
Ja : nismo se baš upoznali, nisi baš pričljiv
Bruce : nema razloga da govorim.
Ja : Ne slažem...
Bruce : nema potrebe za razgovorom, žurim seUbrzao je korak. Očito nije bio neki tip koji voli upoznavati ostale. Pomirila sam se s tim. Ušla sam u sobu i bacila se na krevet. Ne preostaje mi ništa drugo nego odmarati se. Sigurno je već bilo podne. U sobi je bio mrak te je teško bilo prepoznati je li dan ili noć.