Ukratko današnji dan : jela sam, krenula čitati, zaspala sam i očito prespavala cijeli dan skupa s noći. Što znači da sam sigurno spavala 15 sati.
Prošlo je par dana otkako sam saznala da se Bruce i Selena viđaju. Ali sad gotovo svi oko mene to znaju. Pala sam u blagu depresiju zbog toga. Kad sam ju upoznala jednostavno sam procvjetala. Bilo mi je žao što je većinu dana provodila s njim i što smo se viđali samo pod jelom i ponekad u sobi. Razmišljala sam, dugo sam razmišljala. Odlučila sam malo odmoriti od svega ovoga. Napisala sam joj pismo :
"Draga Selena,
odlučila sam otići na "odmor" i rado bih ti rekla to uživo ali ne mogu.
Svaki dan otkako sam te upoznala je bio zanimljiv ;
zajedno smo prošle kroz trnje i kamenje, smijale se, plakale, tješile se...
Stvarno si dobila posebno mjesto u mome životu. Život bez tebe je nezamisliv.
Uglavnom, nemam hrabrosti da ti to kažem licem u lice jer nikad nisam bila u ovakvoj situaciji i iskreno ne bih znala što reći.
Sviđaš mi se.
Ne kao prijateljica ili osoba već kao netko s kim bi bila u vezi (znaš na što mislim, valjda?).
Sretna sam ako si ti sretna. Sretna sam ako ćete ti i on biti sretni.
Da mogu bila bih zauvijek s tobom, i hoću. Ali ne sad
Nadam se da se nećeš ljutiti.
Vidimo se kasnijeBea "
Ostavila sam pismo na stolu, spakirala najbitnije stvari i krenula. Sigurna sam da nitko neće posumnjati.
Nakon što sam se dosta udaljila, zažalila sam svoju odluku. Ali gotovo je. Smirit ću se, posložiti sve u glavi i onda se vratiti. Pismo je sigurno već našla.
Hodala sam ali nisam znala kamo. Oko mene nije bilo ničega, osim drveća i ponekad kojeg zaraženog ali nisam obraćala pažnju na njih jer se nisam htjela dovoditi u situacije.
Ali već sam se dovela u situaciju. U jako nezgodnu situaciju. Što sam bila dalje to sam više požela žaliti zbog te odluke. Na kraju sam naišla na kuću pokraj potoka i odlučila sam tu boraviti neko vrijeme. Bilo je mirno, imala sam vodu, nešto hrane i mir. Što mi još nedostaje? Selena.
Ušla sam u kuću, namještaj je bio star, sve je bilo prašnjavo i zapušteno. Savršeno mjesto za odmoriti um i tijelo. Otišla sam na 2. kat jer je sigurnije te sam odabrala sobu u kojoj ću biti i mrvicu ju preuredila, i naravno očistila. Sve je bilo na svome mjestu. Sjela sam na madrac u kutu od sobe koji je imao pogled na prozor. Ispod prozora je bilo posađeno nekakvo drvo. Sviđalo mi se. Možda je ovo dobra ideja.