Poppy : došle smo!
Rekla je to vadeći stvari iz auta. Unijele smo stvari u kuću jer će Anne odlučiti gdje što ide. Ugledala sam Selenu kako trči za njom. Jadna.
Poppy : idem se odmoriti, također ona roza majica je moja. Ne diraj ju!
Pogledala me je da mi dokaže da se ne šali. Ionako ne volim rozu. Selena je došla do mene te me je zagrlila.
Selena : i, kako je prošlo?
Ja : sasvim solidno. A kako je tebi?
Selena : što misliš? Smišljamo kako ćemo se grijati preko zime, dogovaramo zimnice... Uglavnom ništa pametno.
Ja : valjda će bit bolje. Jesi jela?
Selena : nisam, jesi ti?
Ja : jesam, pojedi i ti nešto.Lagala sam joj jer mi se nije dalo objašnjavat. Navikla sam na jedan obrok u danu i uopće nisam osjećala glad.
Selena : čim završim. Moram ići, vidimo se poslije.
Ja : vidimo se...Mahale smo si dok je odlazila. Charlie mi je došao s leđa.
Charlie : Poppy i ti ste dobro prošle.
Poskočila sam jer me je uplašio.
Ja : ubuduće se najavi. A što si ti radio?
Charlie : čupao travu, zalijevao... posao iz snova
Ja : jesi gotov?
Charlie : da, zašto?
Ja : samo pitam.
Charlie : dobro, onda idem... ovo je bio dug dan
Ja : slažem seOdjednom sam shvatila da nemam kamo. Bila sam odmorna, u sobi nisam imala što radit, a noć će pasti za svaki tren. Ne želim još počet upoznavat nove osobe jer se želim potpuno smjestiti. Odlučila sam prošetati, a zatim otići u sobu. Dok sam hodala promatrala sam ljude koji su davali sve od sebe da naprave što moraju. Okopavali su vrtove, hranili životinje, kosili travu... sve je bilo tako usklađeno. Svatko je imao svoj zadatak, bilo je mirno i nitko se nije ni trudio svađati. Obišla sam sve što sam htjela i uputila sam se prema kući. Možda nekome treba pomoć oko razvrstavanja. Ušla sam unutra i čula žamor.
Ja : treba li pomoć?
Anne : ne, upravo smo gotovi. Eno, na onoj hrpi su tvoje stvari.Pokazala je rukom na hrpicu na kraju stola. Na hrpi su bili četkica za zube, pasta, nešto odjeće i obuća. Dovoljno, čak i previše. Uzela sam stvari i krenula prema sobi. Ulaz za podrum je bio u glavnom hodniku. Kako sam shvatila, podrum je bio namijenjen za skladištenje stvari, ali su ga odlučili pretvoriti u sobe. Ušla sam u sobu i shvatila da nemamo nikakav ormar ili komodu gdje mogu staviti odjeću. Odložila sam ju na stolac i skinula cipele. Osjetila sam olakšanje. Današnji dan je bio odličan za razliku od dana kakve smo znali imat. Pogledala sam odjeću na hrpi pokušavajući naći nešto za spavati. Našla sam neku t-shirt haljinu koja je izgledala odlično za spavati. Tko bi nosio haljine u ovakvoj situaciji? Ja sigurno ne. Presvukla sam se i krenula oprati zube. U kutu imamo spremnik s vodom ako zatrebamo oprati ruke ili tako nešto. Oprala sam zube i legla u krevet. Selene i dalje nije bilo.