-6-

18 3 2
                                    

Selena : Bea, spavaš li? 

Samo sam promrmljala. Očito je taj odgovor shvatila kao "ne" te je legla. Rado bih pričala s njom ali mi je spavanje očito bilo važnije. 

Selena : Bea, probudi se! Hajde, vrijeme je za jelo. Budi se...

Lagano me je prodrmala. 

Ja : Dobro jutro i tebi. Čekaj samo da se obučem.

Na brzinu sam se spremila, zatim smo krenule prema mjestu gdje jedemo.

Selena : danas sam slobodna. Možemo ići u nabavku, provesti dan u sobi čitajući knjige koje sam jučer našla ili drugo
Ja : kako to... mislim, kako to da nemaš ništa za radit?
Selena : jučer sam obavila sve što sam htjela.

Došle smo za stol. Danas smo došle za vrijeme kad su gotovo svi bili tamo. Uzela sam malo riže i komad mesa. Ne shvaćam zašto svi zajedno doručkuju, a ručak moramo sami praviti. Zamišljeno sam gledala u tanjur dok sam brljala po riži. Nisam voljela rižu ali što se tu može? Na brzinu sam pojela i zatim sam morala pričekat Selenu. 

Ja : a što kažeš da radije uredimo sobu? Možemo otići po nekakve ukrase, ili ormar. Ne želim zauvijek držati odjeću na stolcima
Selena : dobra ideja. Mislim da je u blizini trgovina namještaja. 
Ja : idemo odmah?
Selena : naravno, nemamo što čekati. Bar imamo auto

Uputile smo se prema autu. Selena je također znala voziti. Očito su svi znali voziti osim mene.

Selena : možda nađemo kakvu solarnu lampu. Muka mi je od svijeća
Ja : nadajmo se.
Selena : jeste se ti i Poppy bolje upoznale?
Ja : pa... donekle? Zanimljiva je.

Selena je vozila polako i razgledavala oko sebe u nadi da će naići na nešto korisno. Ovo je bilo predgrađe tako da su trgovine bile rijetka pojava.  Ako je i bila kakva trgovina, već je bila prazna

Selena : stigle smo! 

Pogledala sam u trgovinu. Klasična trgovina s namještajem. Ušle smo i odmah ugledale šarene stolce. Trgovina je izgledala kao da je netko boravio u njoj. Na podu su bili omoti od hrane, konzerve i boce. Kretale smo se polako po trgovini u slučaju ako je netko tu da imamo više vremena za samoobranu.

Ja : Nema nikog. 
Selena : ipak budi na oprezu. 

Prišla je do komode s 6 ladica. 

Selena : ova?
Ja : i više je nego dovoljna. Vjerojatno ima takva rastavljena negdje, idem potražiti...
Selena : ne moraš, nađeno.

Uzela je kutiju s dijelovima i odnijela ju u prtljažnik. Sjela sam na obližnji trosjed. Pogledom sam prelazila po trgovini.  Sve je bilo prašnjavo

Selena : to je to? 
Ja : valjda.

Neugodna tišina. Nisam znala što reći. Sjela je pokraj mene. Duže vrijeme smo sjedale u tišini. Pogledala sam u nju. Crna kosa joj je bila blago raščupana, gledala je u svoje cipele, obrazi su joj bili rumeni od vrućine. Tad sam shvatila da ju volim više od prijateljice. Da s njom želim nešto više od prijateljstva.

Virus mrtvihWhere stories live. Discover now