Očito sam zaspala. Poppy je ušla u sobu nakon što nisam čula kucanje.
Poppy : Bea... Bea, budi se! Anne nas je poslala u nabavku
Ja : baš sada?
Poppy : da, ajde diži se i krećemoUstala sam se i obula
Poppy : uzmi torbu i daj se požuri
Uputili smo se prema obližnjem tržnom centru. Za čudo, mjesto je bilo mirno, bez znakova nepoželjnih stvorenja.
Ja : što trebamo uzeti?
Poppy je izvadila popis iz džepa
Poppy : paste za zube, odjeću za nas, obuću... uglavnom takve stvari. Gdje ćemo prvo?
Ja : idemo prvo po higijenske potrepštine.Neko vrijeme smo bile u tišini. Željela sam započeti razgovor, ali nisam znala kako
Ja : koliko si imala godina kad je sve ovo započelo?
Poppy : oko 19, a ti?
Ja : 17, upravo sam napunila 17 kad su rekli za virus. A Charlie?
Poppy : on mi je bio susjed i išli smo zajedno u školu. Mislim da 21.
Ja : jesi od početka s njim ili?
Poppy : pa... moglo bi se reći. Nismo bili pod istim krovom ali išli smo zajedno kad je nešto trebalo.
Ja : i kako ste završili zajedno?U tišini je spustila glavu.
Ja : oprosti, nisam znala...
Poppy : ne, ne... Naše obitelji su poginule, od tada smo zajedno. Naišli smo na taj kamp i tamo bili dok se nije zapalio.
Ja : sretnici ste što ste živi.
Poppy : Bruce je odlučio ići s nama, i on je bio u tom kampu. Nismo ga mogli odbiti s obzirom na njegove sposobnosti.
Stigle smo do centra. Izgledao je tako zapušteno, očito nitko nije baš znao za njega. Trgovine u njemu su bile gotovo pune.Poppy : da se razdvojimo ili?
Ja : Ne, sigurnije je ovako.Ušle smo u prvu trgovinu i počele grabiti stvari s polica. Nismo gledali popis te smo uzele sve što smo mislile da će biti potrebno. Objema su torbe bile torbe gotovo pune.
Ja : Srećom se vrećice ne naplaćuju. Hajde, idemo po odjeću i obuću.
U trgovini s odjećom je također bilo zapušteno. U vrećice smo natrpale što smo mogle jer nam se nije dalo razmišljati. Obje smo bile umorne i jedva smo čekale da dođemo natrag.
Poppy : znaš li voziti?
Ja : ne, zašto?
Poppy : jer ja znam. I jer bi nam auto dobro došao. Dođi, idemo poštedit naše jadne nogePovukla me za nadlakticu i krenule smo prema parkiralištu. Gledala je unutar autiju u nadi da će jedan imati ključ u sebi.
Poppy : evo ga!
Otvorila je vrata i sjela u auto. Stvari smo stavile na stražnje sjedalo. Pomisao da ćemo 20 minuta prije doći natrag me je jako razveselila. Upalila je auto sa smiješkom na licu. I njoj je bilo drago što nećemo morati hodati pješke sa 20 kila na sebi.