Selena : idemo?
Ja : kamo?
Selena : pronaći ukrase.Polako sam išla za njom dok smo tražile ukrase.
Selena : evo je! Bea, evo je!
Podigla je lampu kao da drži trofej. Nije bila nešto pretjerano velika. To su bile one solarne lampe koje se stavljaju u vrt, točnije zabiju u zemlju. U torbu je stavila par komada.
Ja : što kažeš da stavimo zavjesu u sobu. Znam da nemamo prozor ali nekako bi bilo ljepše...
Selena : naravno, tamo su ti zavjesePokazala je rukom preko ramena. Nakon što sam došla do zavjesa polako sam prevrtala hrpu u nadi da ću naći nekakvu sa cvjetićima. Evo je. Svijetlo roza zavjesa s tamnijim plavo-rozim cvjetovima. Stavila sam ju preko ramena i otišla do Selene.
Ja : a gdje planiraš staviti te lampe?
Selena : preko dana će bit vani, a u sobi ću napraviti stalke. A ti, gdje planiraš smjestiti tu zavjesu?
Ja : s čavlima ću je pričvrstiti na zid. Izgledat će savršeno. Jesmo sad gotove?
Selena : pretpostavljam.Uputile smo se do auta, a zatim kući. Već je bilo podne i sunce je već previše pržilo. Ptice su se smještale s jedne žice na drugu. Sve je bilo tako mirno. Nije bilo gužvi kao u prošlosti, mrzovoljnih vozača i nesnosne buke. Bar nešto korisno od ovog virusa. Pogledala sam u Selenu. Bila je toliko fokusirana u vožnji, pitam se o čemu razmišlja. Kosa joj je lepršala na sve strane zbog otvorenog prozora. Vožnja se činila kraćom nego prije. Parkirala je auto te pošla prema prtljažniku. Izvadila je kutiju dok sam ja nosila zavjesu. Svi su gledali u nas, ali me nije bilo briga. Unijele smo stvari u svoju sobu.
Selena : tko će sad to sastaviti?
Ja : ja sigurno ne. Je li Bruce tu? Ili Charlie?
Selena : Charlie nije a za ovog drugog ne znam.Odjednom se čulo kucanje na vratima. Nismo stigle ni odgovoriti, a Bruce je već ušao.
Selena : čuj, ne znam zašto si došao ali došao si kao naručen. Evo ti komoda i molim te da ju složiš
Bruce : vi to ne znate?
Ja : u školi baš i nismo spominjali sastavljanje komoda.Kimnuo je glavom i krenuo čitati upute. Dok je on sastavljao komodu nas dvije smo stavile zavjesu na zid, smjestile lampe i prozračile smo prostoriju koliko smo mogle
Bruce : gotovo.
Selena : Hvala puno, odužit ćemo ti se.Složile smo odjeću i na kraju sjele na moj krevet. Svidjelo mi se to što sam vidjela. Soba se činila još više ugodnijom, bilo je više svjetla i nije bilo razbacane robe po stolu i stolcima. Sve u svemu, stvorile smo mjesto za život.