6.

3.9K 431 130
                                    

Katakanlah ini adalah hari kesialan winwin dan juga para pembaca .

Apa kalian fikir dia sekarang berada diranjang,menikmati penis nya yang keluar masuk didalam hole yuta? Oh tidak .dia sekarang berada di ruang office dan berdepan dengan berkas-berkas yang membuatkan kepala nya pusing.

Sesekali winwin memijit kepala nya sambil menutup mata,boldpen ditangan nya mengetuk-getuk fail dimeja mengikuti bunyi jam didinding.

"maaf..apa bisa saya masuk tuan " ucap seseorang disebalik pintu ruangan winwin.

"tidak ,berbalik dan berjalan ke jalan raya besar dan bunuh dirimu disana" ucap winwin.

Cklekk..

"hahaa .ge..kau terlalu kejam pada manusia" ucap yangyang berjalan masuk ruangan winwin.

"untuk apa kau datang? Apa polis menangkap anak buah lagi ?"

"bukan ge,perniagaan ku lancar saja" ucap yangyang sedikit menyisir rambut nya kebelakang.

"lalu sekarang ?"

"aku membelikan sesuatu untuk kesayanganmu itu " ucap yangyang mengeluarkan sesuatu dari tas hitam nya.

"baju tebal?"

"oh ge,ini sudah hampir masuk musim dingin .kau tidak inginkan dia mati kesejukkan "

"dihutan sana dia tidak berpakaian..

"itu disana ge.sekarang dia sudah disini ,menjadi peliharaanmu..ayolah..perlakukan dia seperti manusia walaupun sedikit "

Winwin mengambil baju tadi dan menyimpann nya di meja kerja.

"aku pulang dulu ..bye ge" ucap yangyang berjalan keluar ,meninggalkan winwin yang masih terdiam ruangan dengan mata yang menatap hadiah yangyang.

"perlakukan...dia...seperti..manusia...walapun sedikit?" ucap winwin..

Tanganya mengambil ponsel di meja dan menghubungi isteri nya.

"sayang..hari ini aku kerja sepanjang malam,jangan menunggu ke pulang " ucap winwin lembut.

"baiklah.jaga terlalu memaksa diri ya?📞

"iya..beritahu renjun juga"

"iya..sayang,"

Winwin kembali menyimpan ponselnya disaku dan sedikit mengemas meja untuk pulang ke tenpat yuta.

---------

Winwin membuka pintu rumah dan pemandangan pertama  yang dia lihat adalah yuta yang menunggu didepan pintu .

Winwin merendahkan tubuhdan mengusap surai yuta.

"winwin pulang" ucap winwin.

""winwin...pulang..."

winwin kembali berdiri ,tapi kali ini dia membawa yuta berdiri bersama nya.awalnya nya yuta sedikit binggung tapi dia tetap mengikuti winwin untuk berdiri.

"nyaa..." ucap yuta dengan kaki yang sedikit bergetar,karna ini adalah kali pertama dia mencoba berdiri.

Winwin membawa yuta duduk diruang tamu dan memberikan hadiah yangyang tadi.

"ini hadiah dari yangyang..' ucap winwin ..

Yuta hanya diam dan mengambil baju tebal.wajahny menjadi sedikit tersenyum dan mengesek kan wajahnya dibaju,mungkin karna cuaca yang hampir dingin.membuatkan yuta begitu senang mendapat sesuatu yang hangat .

Mata winwin tidak lepas dari wajah yuta.perlahan-lahan tanganya mengusap surai yuta yang masih memegang baju pemberian yangyang.

"mengerti atau tidak,suatu saat aku terpaksa meninggalkanmu ..

Tbc..

"maaf lama gak up😑

*nanya ni ,kalian suka gak sama jalan cerita nya ini?jujur ya..


















LionyxTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang