Joliet

5 0 0
                                    

  Yüzyıllar boyunca aynı aileye ait olan lanetli olduğuna inanılan bebek. Bu oyuncak bebeğin bir o kadar da üzücü hikayesi vardır. Joliet’in dört ruhu kendi bedenine hapis ettiği söylenmektedir.

   Bu durumun her geçen yıl daha da artacağına inanılmaktadır. Bu bebeğin sahip olduğu lanet annelerden kız çocuklarına geçmektedir. Joliet ilk önce hamile bir kadına komşusu tarafından verilen bir bebektir. Hediyeyi veren bu kadın söylenenlere göre çok kıskançmış. 

  Oyuncak bebek kadına verildikten sonra erkek bir çocuk dünyaya gelir ancak çocuk nedeni bilinmeyen bir sebeple hayatını kaybeder. Bebeğin ölümü ile birlikte evde açıklanamayan olaylar olmaya başlar.

  Gece yarısı Joliet’den ağlayan bir erkek bebek sesi gelmektedir. Kadın,bebeğini kaybetmenin acısı ile ve bu sesleri ile bebeğini hatırlar.

   Kadın kaybettiği bebeğinin yasını oyuncak bebek ile birlikte tutmaya başlar. Yeni kaybettiği bebeğinin ruhunun bir şekilde oyuncak bebeğin içine hapis olduğuna inanır ve bu bebekte ileride kızına miras olarak kalır. Aile hala bu lanete sahiptir.

  Şuan da bu bebeğe sahip olan aile; aile isimlerinin açıklanmasını istememişlerdir. Bilinene göre bu oyuncak bebek  bir kadındadır ve bu kadına da büyük annesi tarafından  verilmiştir.

  O dönemden itibaren o ailede ki kadınların iki tane çocuğu olur. Biri kız biri erkek olmak üzere. Bu doğumlardan sonra kadının büyük annesinin başına geldiği gibi yeni doğan erkek bebekler hayatlarını sebebini bilemedikleri bir biçimde kaybederler.

  İnanışa göre bu bebeklerin ruhları Joliet’in içine hapis olur. Bu ailenin kahrolmasına neden olan bu lanetin onları asla terk etmeyeceğini düşünmüşlerdir. Joliet bu ailenin yanına geldikten sonra canlı bir bebek gibi davranmaya başlamıştır.
 
   1975 senesinde oyuncak bebeğin yakınından geçen bir kedinin başını Joliet’şn bacaklarını sürtmesi ile Joliet’in kıkırdadığı duyulmuştur.

    Evde ki ruh halinin değişmesi ile Joliet’in yüz ifadesinin de değiştiği gözlemlenmiştir. Evde beslenilen hiçbir hayvan Joliet’in yanına yaklaşmamış ve aynı odada olmak istemezcesine tavırlar sergilemişlerdir.

Hayvanlar ondan saklanıyorlar,yanına yaklaşamıyorlardı.Joliet geldikten sonra ölen ilk bebekten itibaren hep ağlama sesleri gelmiş ve sonrasında hayatını kaybeden bebeklerle birlikte ağlama sesleri değişmiştir.

   Hepimizin aklına gelen bir soru;bebek lanetli ise neden hiç kimse bu oyuncak bebekten kurtulmaya çalışmadı?

  Rivayetlere göre kaybedilen erkek bebeklerine karşı olan saygı ve onları bir daha kaybetmek istememekten kaynaklanıyor. Joliet bir sebep ile ortadan yok olur ise o masum bebeklerin ruhuna ne olacaktı?..

~10 Lanetli Bebek~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin