Merhabalar, kızlarımızın giydiği kıyafetler ve bölümün şarkısı medyada. Döngüye almayı unutmayın...
İyi okumalar:)
*****************************
Piper Mint'i annesinden çalarak parti için hazırlanmaya Afrodit kulübesine koştururken Mint yorgunluktan ayaklarının onu yavaş yavaş terk ettiklerini hissediyordu fakat anın heyecanıyla onları yok saymak kolaydı. Gece boyu fena ağrı çekeceğini biliyordu ama... Piper hızla Afrodit kulübesine girdi ve dolaplardan birinden özellikle Mint için ayırdığı elbiseyi çıkardı. Omuzları açık, kolları fırfırlı bir üstü, bombeli bir altı olan açık su yeşili bir elbiseydi.
Mint hızla elbiseyi giydi.
Piper beğeniyle Mint'i süzdü. Kendisi de pastel pembe parlak bir elbise giymişti ve büyüleyici gözüküyordu. Piper hızla Mint'e ruj sürdü ve o sırada içeriye siyah bir tulum giymiş olan Annabeth girdi. Çok asil gözüküyordu fakat partiye katılmaya niyetli gibi durmuyordu. Tulumunun üstüne siyah bir mont giymiş ve sırt çantasını takmıştı.
Piperla fısıldayarak konuştuktan sonra " Görüşmek üzere Mint." diyerek yanlarından ayrıldı. Mint anlamazca bakınca Piper açıkladı. "Percy ile ilgili."
İkisi birlikte birkaç dakika önce başlayan müziğe doğru yürürlerken çoktan herkesin Büyük Evin verandasına toplandığını gördüler. Mint nasıl müzik dinlediklerini sorduklarında Katie Leo Valdez'in değiştirdiği hoparlörler sayesinde olduğunu söylemişti ona. Lanet çocuk bir kere karşısına çıkmasa şaşardı zaten. Ama hoparlörlerde son ses 'Livin La Vida Loca' çalarken pek de şikayet edesi yoktu. O da herkes gibi dans etmeye başlamıştı.
Bu şarkı hep çok hoşuna gitmişti. Bağımlılık yapan bir hali vardı.
Ters, içten dışa
Upside, inside out
O yaşıyor hayatı delice
She's livin' la vida loca
Seni itecek ve aşağı çekecek
She'll push and pull you down
Yaşıyor hayatı delice
Livin' la vida loca
Dudakları şeytan kırmızısı
Her lips are devil red
Ve onun derisi mocha rengi
And her skin's the color mocha
O canını çıkaracak
She will wear you out
Yaşıyor hayatı delice
Livin' la vida loca
Hadi!
Come on!
Yaşıyor hayatı delice
Livin' la vida loca
Hadi!
Come on!
O yaşıyor hayatı delice
She's livin' la vida loca
Mint uzun zamandır bacaklarının bu kadar ağrıdığını hatırlamıyordu. Ama dans etmeyi de durduramıyor gibiydi. Erik moru bir elbise giymiş delice dans eden Rachel'ı gördüğünde onun yanına doğru seğirtti.
"Hey Rach nasıl gidiyor?" Kızın yüzü saçları gibi kızıllaşmıştı. Gözlerinde bir parıltıyla yanıtladı, "MÜKEMMEL!" sesini duyurmak için bağırması gerekmişti. Mint ona güldüğünde bir süre birlikte sohbet ettiler. Piper da yanlarına geldiğinde üçlemeleri tamamlanmıştı. mint Piper'ın sevecenliğini ve Rachel'ın kendine özgülüğünü çok seviyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz Nanesi ||OC x Leo Valdez||
Fanfiction"Kabul olunan için bir yolculuk Karanlık ve aydınlık sunacak dostluk Başlarken bitecek ve tüm ateşler sönecek Okçu kaybolurken edecek aşık Delphinus yalnız yüzerken dört olacak bir Çürürken zarafet, kaybolacak fecir Çark çözül...