7. bölüm

12 1 0
                                    

GÜNEŞ'İN GÖZÜNDEN~~

Parti bittikten sonra benle Toprak çalışanlara yardım etmiştik. Daha sonra Toprak evine gitmişti.

Annem merdivenlerden bana seslendi,

"Güneeeş, hadi canım yukarıya çık. Çok yoruldun  bugün. Biraz uyu."

"Tamam anne geliyorum." dedikten sonra  merdivenlere doğru yürüyüp yukarıya, annemin yanına gittim. Koridorun sonunda bir odanın kapısında bekliyordu.

"Gel kızım sen bugünlük bu oda da uyu." deyip kapıyı açtı. Beni güzel dizayn edimliş bir genç odası karşılayınca biraz şaşırdım .

 Beni güzel dizayn edimliş bir genç odası karşılayınca biraz şaşırdım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Burası kimin odası anne?"

"Burası Sarp'ın odası."

"Sarp kim?" diye sordum.

"Sarp, Fuat'ın oğlu. Bir kaç günlüğüne arkadaşlarıyla Uludağ'a tatile çıkmış. O gelene kadar burada uyu ben de sana  o zamana kadar bir oda ayarlarım." dedi ve elindeki turuncu pijama takımını bana uzattı. Yanağıma bir öpücük kondurup iyi geceler dedikten sonra odadan çıktı.

Annemin bana verdiği pijama takımını giydikten sonra  odanın lavabosuna girdim. Aynaya bakınca yüzümdeki makyajla uyuyamayacağımı hatırladım. Tuşlu telefonumu elime aldıktan sonra  anneme bir mesaj attım.

Anne bana biraz makyaj temizleyicisi getirir misin?

Anında mesaj geldi,

Tabii canım

İki  dakika sonra odanın kapısı çalındı,

"Gir" deyince annem içeri girip,

"Al canım makyaj temizleyci" yüzündeki sıcak tebbesümle bana mavi kutuyu uzattı.

"Teşekkür ederim anne"

"Rica ederim."  gözü elimde ki -ekranı çizilmiş, eski- tuşlu telefonuma kaydı,

"Telefonun hâla aynı mı?" dedi. Kafamı salladım.

"Bak ne diyeceğim Güneş; sana yarın biraz para veririm kendine yeni bir telefon al olur mu?"

"Hayır anne hiç gerek yok ben alışığım buna. Hem ay sonuna kadar Sema Hanım paramı yatırır. Kendime yeni bir telefon alırım o zaman."

"Daha ay sonuna çok var kızım. Bak Güneş bırak böyle küçük bir şeyi senin için yapayım. Beni kırma olur mu?" gözlerinde hafif bir hüzün vardı onu kırmayı istemiyordum hem yeni bir telefon fikride pek fena sayılmazdı.

"Tamam anne yarın kendime yeni bir telefon bakacağım." gözlerindeki hüznün yerini neşeye bıraktı. Onu mutlu görmeyi çok seviyordum.

"Tamam canım iyi geceler." deyip beni öptü ve çıktı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 25, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kış GüneşiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin