1.3

340 52 22
                                    

Önceki bölüm Yoshi'nin son sözleri killing part olmuş fjcnxmmxnx wattpad bölümü boş göstermiş ):

Bu baş ağrısı beni öldürecek. Tanrı'm! Dün neden o kadar içtim ki? Gözümü berbat bir hâlde, yeni bir güne açmıştım. Hafta sonuydu ve şansıma bu gün çalıştığım cafe kapalı olacaktı. Gözümü odada gezdirdim. Her zamanki gibi, aynı oda. Oturur pozisyona gelip dün akşam neler olduğunu hatırlamaya çalıştım. Fakat bizimkiler ile içişimden başka hiçbir şey yoktu. Gerisi tamamen karanlık. Eve ne ara geldim hatırlamıyorum. Ya da odama geçişimi. Genelde içtiğim zamanlar kanepede sızar kalırdım. Ah, Asahi.

Yatağımdan kalkıp ağrıyan başım ile birlikte mutfağa ilerledim. Acilen ağrı kesici içmem gerekiyordu. Bir bardak su doldurup ilacı içtim ve tezgaha yaslanıp etrafa bakındım. Ev sanki gözüme boş görünüyordu. Başımı sallayıp mutfaktan çıktım. İlacın etkisini göstermesini beklerken koltuğa uzanmıştım. Asahi neredeydi acaba?

Her neyse. Özür bir vampiri kendime tutsak edecek değildim ya. İstediği yere giderdi. Gözlerimi kapattım.

Kanımı çaldığın gibi-

Tanrı'm, Asahi-

Lütfen Yoshi-

Bunu yapma-

Ellerimi başıma koyup bastırdım. Tanrı'm! Anımsadığım bu sesler de ne?! Deliriyor muydum? Evet, kesinlikle. Duyduğum bu sesler normal olamazdı. Ki sözlerin devamı gelmiyordu bile. Ah, hayır. Dün akşam... Neler yaptım ben? Ellerimi saçlarımın arasına daldırıp sıkıca tuttum. Zihnimdeki sesler durmuyordu. Durmadan konuşuyorlardı. Susmuyorlardı. Asahi'nin sesi. Ve benim. İkimizin. Aptalca bir diyalog vardı aramızda geçen. Ve devamı gelmiyordu.

İzin istemiyorum-

Sen-

Bunu yapma-

Yoshi, kendinde değilsin-

Çaldın-

Sinirle önümdeki cam bardağa elimi çarptım. Bardak kırılırken birkaç parça elimi kesmişti. Ah ne güzel! Bir de bu eksikti. Yere oturup başımı ellerim arasına aldım. Ben iğrenç birisiydim. Ben aptaldım. Ben ne yapmıştım?! Dün geceden kalan yarım diyaloglar. Ve Asahi evde yoktu bile. Dün sabahtan beri kanımı da içmemişti. Acıkmış olmalıydı. En geç bu akşam doymazsa kötüleşecekti. Saçlarımı çekiştirirken endişelerimi saklayamıyordum.

Benim küçük vampirim şu an neredeydi? Ne yapıyordu? Ne zaman gelecekti? Delirmek üzereydim. Deliriyordum da!

Yoshi ile delirmeceler-

sweet vampire. yoshisahi ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin