0.4

398 60 50
                                    

Bu gün bilmem kaç defa sinir krizi geçirdim ☺ ama yine de burada sizin için bir seyler yazıyorum

"Gördüğüme eminim. Hemen baş ucumdaydı. Hatta boynum kan içerisindeydi."

"Yoshi, cidden abartıyorsun. Sadece basit bir filmin etkisinde kaldın. Vampir filmi." Ufak bir kahkaha attı sözleri hemen ardına. Gözlerimi devirip başımı salladım. Ben gerçekleri söylüyordum. Neden kimse inanmıyordu?

"Haruto. Ben ciddiyim."

"Bende öyle."

"Yastığın üzerindeki kanlar neydi o zaman? Boynum da kan içindeydi!"

"Dostum. Burnun kanamış olamaz mı?" Nefesimi tazeleyip konuşmayı bıraktım. Daha ne kadar uğraşabilirdim ki? İnanmadığı açıkça belliydi. Hyunsuk elinde birkaç tabak abur cubur ile gelip önümüzdeki masaya bıraktı. Birlikte Hyunsuk'un evinde film izleyecektik. Bu gece evimden uzakta kalmakta iyi gelirdi bana, umarım. Tabağa uzanıp bir avuç mısır aldım.

"Yoshi! Yere bir tane dökersen ağzınla toplatırım. Jihoon kızıyor sonra."

"Ahh sende iyice ev adamı oldun." Göz devirip güldüm. Jihoon ve Hyunsuk ev arkadaşlarıydı. Ev kirasını birlikte ödüyor, giderleri birlikte hallediyorlardı. Aralarındaki tek fark Hyunsuk çalışıyor, Jihoon ise okuluna devam ediyordu. "Bu arada, Jihoon nerede?"

"Ailesinin evine gitti. Bir haftalık tatilini onlar ile geçirmek istiyormuş."

"Jihoon evde olsaydı, Hyunsuk bizi hayatta çağırmazdı." Haruto sanki Hyunsuk duymayacakmış gibi elini ağzının yanına gerip bana doğru kısık sesle konuşmuştu. Hyunsuk onun omzuna vururken gülüp onları izledim. Bu gece bizim gecemizdi. Her ne kadar etrafı dağıtıp, yerleri döktüğümüz yiyecekler ile dolduramayacak olsakta eğlenecektik. Hyunsuk televizyondan bir film açıp hemen karşıma kuruldu.

Sözde kafamı dağıtmam gerekiyordu. Yiyecekler, film, arkadaşlarım, başka bir ev ama aklımda hâla aynı şey; aynı çocuk. Gece gördüğüm şeyin bir çocuk olduğuna emindim. Onun hakkında hatırladığım tek şey beyaz saçları. Nefesimi tazeleyip ağzımı mısır ile doldurdum. Bir ara yere bir tane düşürdüm ve Hyunsuk ile göz göze geldik. Sanırım ölmek için biraz gençtim. Hyunsuk üzerime atlamadan önce hızla yerden alıp masaya koydum. Bu çocuk beni ürkütüyordu.

Gecenin devamında sohbet etmiş, daha çok abur cubur yemiş ve film izlemiştik. Saat geç olurken Hyunsuk'un verdiği battaniye ve yastıklar ile oturduğumuz koltuklara yattık. Aklımdaki düşünceler yüzünden uykuya dalmam her ne kadar zor olsa da, başarmıştım.

Lütfen beğenip yorum yapmadan geçmeyin. En azından düşüncelerinizi veya sevip sevmediğinizi öğreneyim

 En azından düşüncelerinizi veya sevip sevmediğinizi öğreneyim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
sweet vampire. yoshisahi ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin