Lütfen diğer kurgularıma da göz atın. Özellikle de yeni olanlara :(
"Bunu bana söyleyebilirdin."
"Söylemek istemedim ama."
"Sevgilim." Yerimden kalkıp yanına oturdum ve ellerini yavaşça tuttum. Beyaz teni buz gibiydi. Üşütüyordu insanı. Yine de kalbimi sıcacık yapıyor olması onun özel gücüydü sanki. Nefesimi tazeleyip hafifçe gülümsedim. "Bu oldukça normal bir şey. Ama yine de bu kadar büyütmene gerek yoktu."
"Nereden bileyim ben Yoshi? İçimden geldiği gibi davranayım dedim ama seni çok kırdım. Üzgünüm." Uzanıp dudaklarına ufak bir öpücük kondurdum. Bu ikimizi daha da gülümsetmişti.
"Kıskanç Asahi cidden korkutucu oluyor." Kıkırdayıp başını boynuma gömdü. Evet, günlerdir aramızı açan bu sorun kıskançlıktı. Arkadaşlarım ile yakın olmam onu tetiklemişti ve sonuç olarak ortaya delice kıskanan korkutucu bir vampir çıkmıştı. Bir de kendine sevimli vampir diyor. Gülüp başımı başının üzerine koydum. Her şey yolundaydı. Arkadaşlarım ile aram iyiydi. Daha iyi bir iş bulmuş ve daha iyi bir eve taşınmıştım. Hatta taşınmıştık. Bu sefer tüm pencerelerin sağlam olduğundan emindim. Taşınma süreci Asahi ile ne kadar kavgalı geçerse geçsin hava karardığında yine birbirimize sarılı hâlde yatağımda uzanıyor oluyorduk. Kan değerlerim sonunda olması gerektiği gibiydi. Hayatım hiç bu kadar yolunda olmamıştı.
"Yemek yiyelim mi?"
"Olur!" Kısa süre önce insan yemekleri yemeye başlamıştı. Sadece et yiyor olsa da yavaştan bir gelişme söz konusuydu. Onu kucağıma alıp mutafağa götürdüm. Dolaptan çıkardığım yemekleri hazırlarken tezgahta oturup beni izlemişti. Her ne kadar yardım etmek istese de bu işi tek yapmak istediğimi söyleyip devam etmiştim.
"Yoshii~ Akşam arkadaşlarımızı çağıralım mı?"
"Haruto ve Mashi mi? Tabii, olur."
"Diğerleri de gelsinler. Hyunsuk ve sonunda sevgili olduğu ev arkadaşı. Hani pembe saçlı olan."
"Jihoon? Elbette! Gidip yiyecek bir şeyler alırız ve film izleriz."
"Evet evet! Akşam çok güzel olacak~" Gülümseyerek bacakları arasına girdim. Kollarını boynuma sarıp gamzesini göstere göstere gülümsedi. Yüzünün her noktasına öpücük kondurdum. En son burnunun ucunu da öpüp geri çekildim.
"Seni seviyorum bebeğim."
"Bende seni seviyorum Yoshi~"
My catboy'u yazdığım zamanları hatırladım da.. Neredeyse 1 yıl olacak Treasure yazmaya başlayalı. Hâla yazıyor olmak çok güzel :'