31. Romantický koniec

1.1K 69 16
                                    

Ozval sa hlasný potlesk a pán Malfoy podišiel ku mne. Jemne som na neho žmurkla. Presne vedel čo má povedať pretože som mu to napísala hoci som vedela že nepôjde presne podľa toho. „Dobrý večer, v prvom rade by som sa vám všetkým rád poďakoval, že ste dnes prišli. Myslím že slečna Potterová povedala všetko potrebné a ja môžem prejsť priamo k veci. Každý z vás dostal pozvánku, na ktorej stálo že toto je charitatívny ples a určite vás už zaujíma prečo sme ho takto nazvali. Ide o to že môj Scorpius Malfoy a jeho obchodný partner Albus Severus Potter pracujú v Rumunsku ako ošetrovatelia a cvičitelia drakov. Odcestovali tam hneď po strednej škole a každým dňom sa učia nové veci, ktoré sú nevyhnutné pre ich prácu. Pýtam sa či je to v poriadku? Ako môžu prísť do takej významnej práce a učiť sa vykonávať ju počas nej? Myslíte si že sú tie draky spokojné? Boli by ste vy spokojný s takou starostlivosťou keby išlo o vášho liečiteľa? Takého, ktorý sa musí učiť v praxi pretože mu dnešná vyspelá spoločnosť nedovoľuje študovať to v škole pretože...žiadna taká škola neexistuje?" 

Nervózne som sa s ním snažila nadviazať očný kontakt. Netušila som čo to hovorí. Mal predsa hovoriť o mláďatách a chovnej stanici! Dlane sa mi začínali potiť tak som rýchlo zachytila Enzov pohľad no ten len pokrútil hlavou pretože tiež nevedel o čom to pán Malfoy hovorí. „A presne preto sme dnes tu. Je to charitatívny ples takže sa vás opýtam...čo myslíte koľko galeonov je nutné tu dnes vyzbierať aby sme v tomto dome, ktorý prejde úplnou rekoštrukciou rukou slečny Lily Potterovej, a ktorý dnešným večerom darujem môjmu synovi a jeho partnerovi mohli už budúci september začať prvý oficiálny školský rok Dračej vysokej škole čarodejníckej?" Splašene som sa otočila. Scorpius a Albus stáli zblednutý a pani Malfoyová si zakryla ústa rukami. Hostia urobili šialený potlesk a ozvalo sa nadšené pískanie. Pán Malfoy na mňa jemne žmurkol a odišiel z pódia.

„Dámy a páni. Prajem príjemnú zábavu." Dodala som rýchlo a prikázala som kapele aby hrali. hosti a sa rozpŕchli po všetkých sálach. Ľudia debatovali, pili a tancovali. Ja som celá skamená pripojila k ostatným neďaleko pódia. „Draco ty sa úplne zbláznil?!" „Otec čo to má byť?" „My sa sťahuje a z nášho domu bude škola?" Scorpius a pani Malfoyová na pán Malfoya vychŕlili desiatky otázok ale on len pokojne stál a odpíjal si zo šampanského. „Ty si o tom vedela?!" vyletel na mňa Albus. „Nie nevedela." zastal sa ma pán Malfoy pretože ja som bola v takom šoku že som nedokázala odpovedať. „Bol to môj nápad a chcel som aby to bolo prekvapenie. Pozrite sa tento dom nám celé roky prináša len trápenie. Hádam nečakáte že tu budeme žiť večne! Scorpius sa ožení a určite nebude v jednom dome so svojím otcom jeho priateľkou a svojou babkou!" „Počkať vy dvaja spolu chcete bývať?" Opýtala sa nechápavo pani Malfoyová. 

„Uvažujem o tom. Strávil som tu príliš veľa rokov utápaním sa v smútku a aj ty mama. Povedz aké sú naše šťastné spomienky na tento dom? Ty si kúpiš nejaký malý byt a ja...ak teda ak bude Pansy súhlasiť pôjdem bývať s ňou. Scorpius si kúpi tiež vlastný dom pre svoju rodinu a nemusia viac s Albusom cestovať do Rumunska. Lily so svojim talentom urobí z tohto miesta malý Rokfort a vy traja dáte ľuďom možnosť akú doteraz nikdy nemali." Všetci sme ostali ticho stáť a zmätene sme pozerali jeden na druhého. Ako prvá sa ujala slova Pansy. „No ak k tomu môžu niečo povedať...bola by som rada ak by sme skúsili bývať spolu." Pán Malfoy si potešene vydýchol a ja som zbadala na Scorpiusovej tvári jeho radosť z otca. 

„Do pekla poďme do toho ja som z Rokfortu nikdy nechcel odísť a teraz si jeden môžeme vytvoriť!" vyhŕkol nadšene Albus. „Fajn ale nechcem byt, chcem malý domček niekde na pobreží vždy som chcel bývať pri mori." Súhlasila spokojne pani Malfoyová. „Pamätáte ako som hovorila že možno raz vymením povolanie...myslím že hneď ako z tohto miesta urobím menší Rokfort ako ste povedali pane, budem profesorka." Povedala som vzrušene a nedokázala som skrývať absolútne nadšenie. Všetky pohľady smerovali na Scorpiusa. „Mám jednu podmienku." Scorpius pokrútil hlavou a jeho vážny tón nás všetkých zarazil. „Akú?" opýtal sa zlomene Albus. Čakal že jeho najlepší kamarát bude skákať dva metre do vzduchu a nie sa ešte mračiť!

„Pôjdeš so mnou už konečne na to rande?" „Pôjdem s tebou aj na koniec sveta len do toho poď!" Vykríkol Albus bez rozmýšľania načo Scorpius po ňom ihneď zhukol: „Ale nie ty ty idiot! Hovorím o Lily!" Nemusím hovoriť že sme všetci vybuchli do smiechu a pár ľudí sa za nami naozaj nechápavo otáčalo. Potom sa všetci spýtavo otočili na mňa. „Ak by som povedala nie naozaj by si do toho nešiel?" „PRE MERLINA POVEDZ ÁNO!" skríkol po mne zúfalo Al keď som sa rozhodla Scorpiusa ešte trochu ponaťahovať. „Áno pôjdem A TY PO MNE NEKRIČ!" vrátila som mu to naštvane. „Teraz by som malo mať po správnosti ešte nejaký romantický koniec nie?" nahodila pani Malfoyová a jemne štuchla Scorpiusa lakťom. Ten ku mne ihneď pristúpil a vášnivo ma pobozkal.

KONIEC.

Predtým ako som ťa spoznalTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang