פרק 2

5.2K 75 1
                                    

נקודת מבט בלייר

אני נכנסת לבניין בעצבים ״שלום אני צריכה לדבר עם אלכס״ אני אומרת והמזכירה מסתכלת עליי ״ומי את?״ היא שואלת ״תגידי לה שבלייר כאן״ אני אומרת והיא מתקשרת ״היא לא עונה כנראה שהיא עסוקה״ היא אומרת ״אין בעיה אני אחכה, איפה המשרד שלה רק?״ אני שואלת ״קומה אחרונה חדר 2״ היא אומרת ״יום טוב שיהיה לך״ אני אומרת ומתקדמת בעצבים לכיוון המעלית.

אני מתקדמת לחדר ואחת המזכירות בקומה רודפת אחריי ״גברתי!, אסור לך להיכנס!״ היא אומרת ואני מתקדמת לדלת ״אה אסור? תקראי לאבטחה״ אני אומרת ופותחת את הדלת בעצבים, אלכס נשענת על השולחן שלה ומישהי בלונדינית פותחת את החולצה שלה ״אחמ״ אני משתעלת והיא מסתכלת עליי בחיוך ״צאי״ היא אומרת לבחורה הבלונדינית ״אבל היינו באמצע..״ היא אומרת ״צאי! הארוסה שלי צריכה אותי״ היא אומרת וקורצת לי, אני מגלגלת עיניים והבחור הבלונדינית יוצאת ״בוקר אור בלייר״ היא אומרת ״בוקר״ אני מחזירה לה והיא מסתכלת עליי ״אני לא יכולה לקחת אותך ברצינות עם החולצה הפתוחה הזאת״ אני אומרת ״מצטערת״ היא אומרת, היא סוגרת את הכפתורים ומסדרת את החולצה, היא שמה על עצמה את הגקט שלה ״בואי שבי״ היא אומרת ומובילה אותי לשולחן ישיבות, אני מתיישבת בכיסא הבוס ״כמובן שהיא תשב בכיסא של הבוסים״ היא אומרת ״כי אני בוס, ואנחנו צריכות לנהל פגישה״ אני אומרת ״אם ככה..״ היא אומרת ומתיישבת בכיסא בוס השני מולי ״מה העיניין?״ היא שואלת ״זה״ אני אומרת וזורקת את החוזה על השולחן ״מה הבעיה? לא מספקי כסף?״ היא שואלת ואני מגלגלת עיניים ״כבר אמרתי לך שאני לא רוצה את זה נכון!?, סירבתי״ אני אומרת ״לא בלב שלם, אני יודעת שאת צריכה את הכסף, מה הבעיה?״ היא שואלת ואני מגלגלת עיניים ״כנסי לוסי״ היא צועקת ומישהי נכנסת ״תכירי,לוסי עורכת דין, אם יש בעיה בחוזה תגידי לה והיא תסדר את זה״ היא אומרת ואני שותקת ״אני אסביר לך מה הולך לקרות, בעוד שבועיים את ואלכס הולכות להתחתן, עם חוזה חתום והכל, נשואות לכל דבר, תקבלי את ה100 דולר שלך אחרי הירח דבש, אחרי שהשנה תעבור תקבלי עוד 10 מיליון דולר״ היא אומרת ואני שותקת ״15 מיליון״ אלכס מעלה את המחיר ״זה לא המחיר..״ אני אומרת בייאוש, היא מסמנת ללובי לצאת והיא קמה ומתיישבת לידי ״להתחתן בשביל כסף? זה נשמע כל כך זול״ אני אומרת והיא מסתכלת עליי ״את בצרה, אני בצרה, זה פותר לשתינו את זה״ היא אומרת ואני מסתכלת עליה ״למה את צריכה שאני אתחתן איתך? למה דווקא אני?״ אני שואלת והיא מחייכת ״אבא שלי החליט שאת האישה האולטימטיבית לחתונה, הוא אמר שאני צריכה למצוא מישהי כמוך, שתחנך אותי, אחרת אני לא אקבל את הקידום שרציתי״ היא אומרת ״כל זה בשביל קידום?״ אני שואלת והיא מגלגלת עיניים ״לא מצפה שתביני, יבוא יום ומישהו ירש את העסק, אני רוצה שזאת תהיה אני״ היא אומרת, אני יכולה להבין אותה, היא אוהבת את העבודה שלה בדיוק כמוני ״בלייר, אף אחד לא צריך לדעת שזה זיוף, אני מציעה לך עזרה, להציל את העסק שלך, ואני צריכה את החתונה הזאת״ היא אומרת ואני מסתכלת עליה ואז על החוזה, אני עוצמת עיניים בייאוש ״יש לך עט?״ אני שואלת והיא מחייכת ומוציאה עט מהכיס שלה, אני קוראת את החוזה ועוברת עליו ״אני צריכה לעבור לגור איתך!?״ אני שואלת ״ראית זוג נשוי שלא גם ביחד?״ היא שואלת ואני צוחקת, אני מסיימת לקרוא את החוזה, וחותמת בסופו ״מצויין״ היא אומרת וחותמת גם היא ליד ״תבואי איתי לבחור טבעת היום״ היא אומרת ״מה זה משנה זה גם ככה לא אמיתי״ אני אומרת וקמה מהכיסא ״חשוב לי שתאהבי את זה״ היא אומרת ואני מגלגלת עיניים ״בטח יש לך את המספר שלי כבר, תסמסי לי״ אני אומרת והיא מהנהנת.


Fake marriage🖤💍Where stories live. Discover now