נקודת מבט בלייר
אני מסיימת להתארגן לדייט שלי עם אלכס, מה קורה בנינו? אני ממשיכה לשאול את עצמי את אותה השאלה ״מי הרמוסה..״ אני שומעת אותה ואת המבטא הסקסי שלה, היא מחבקת אותי מאחור ומשאירה שובל של נשיקות על הצוואר שלי ״היי״ אני אומרת ומסתובבת אליה ״התגעגעתי״ היא אומרת ומניחה נשיקה על השפתיים שלי, אני נצמדת לשידה והיא מלטפת את הגוף שלי ״את נראית מדהים דרך אגב״ היא לוחשת לי ואני מחייכת ״תודה״ אני אומרת ״אני אתקלח ונלך״ היא אומרת ואני מחייכת אליה.
היא יוצאת לבושה בחליפה שחורה שיושבת עליה מדהים
היא פותחת לי את הדלת ואנחנו נכנסות למסעדה ענקית ״גברת רודריגז״ אני שומעת קול גברי והיא לוחצת לו את היד ״תני לי להראות לך את השולחן שלכן״ הוא אומר ומוביל אותנו, היא לוקחת את היד שלי ואני מחייכת.אנחנו יושבות בשולחן ושותות מהיין, החיוך שלי ושל אלכס לא יורד לנו מהפנים ״בלייר״ היא קוראת לי ואני מסתכלת עליה ״כיף לי איתך״ היא אומרת ואני מחייכת, תמיד אהבתי את הכנות שלה, שמה שיש לה להגיד היא אומרת ״גם לי איתך״ אני משתפת אותה ״אז בואי לידי״ היא מבקשת ואני קמה מהכיסא שלי ומתיישבת בזה שלידה, היא מלטפת את השיער שלי ומנשקת אותי, אני מלטפת את הצוואר שלה, והיא מתנתקת ממני אחרי כמה שניות ״איך היה לך בעבודה?״ אני שואלת ״בסדר, לא הפסקתי לחשוב עלייך״ היא אומרת שוב בכנות המדהימה שלה ״גם אני לא הפסקתי לחשוב עלייך״ אני אומרת והיא מחייכת ״לא רציתי שתפתחי אליי רגשות ותתאהבי בי בלייר, אני מקווה שלא עשית את זה עד עכשיו כי לא מגיע לי אותך״ היא לוחשת לי ואני מלטפת את הצוואר שלה ״ומה אם כבר מאוחר מידי? מה אם כבר יש לי רגשות?״ אני שואלת בלחישה ״אז אני מקווה לא לפגוע בך, כי לא מגיע לך להיפגע״ היא אומרת ואני מניחה נשיקה רכה על השפתיים שלה ״אני לא פוחדת להיפגע״ אני אומרת ״אבל אני כן פוחדת לפגוע בך, יש לך הזדמנות בלייר, אם תרצי אני אשחרר אותך מהחוזה הזה, הכסף יהיה שלך ולא תצטרכי יותר לחיות איתי, אני מוכנה לעשות את זה בשבילך, כי שום כסף או תפקיד בעולם לא שווה את הפגיעה בך״ היא אומרת ואני מסתכלת לה בעיניים ״תגידי כן, ואני אשחרר אותך מהחוזה הזה, נתגרש ותמשיכי בחיים שלך בלעדיי״ היא אומרת ואני מסתכלת עליה ״ואם אני אגיד לא?״ אני שואלת ״אז נישאר ביחד, נשואות, ואני אנסה בכל הכוח שלי לא לפגוע בך, מחר זה היום האחרון שאני יכולה להפסיק את החוזה בלייר, מה את רוצה לעשות?״ היא שואלת ״אני בוחרת בלא, אני לא צריכה להישאר איתך אלכס, אני רוצה להישאר איתך״ אני אומרת והיא מנשקת אותי, נשיקה שמלאה ברגשות שלנו שעליהם אנחנו לא צריכות לדבר ״בבקשה אל תתאהבי בי״ היא לוחשת לי ״נראה לי שזה מאוחר מידי, יש לי כבר יותר מידי רגשות אלייך״ אני אומרת והיא מנשקת אותי שוב ״למה שתיפגע בי?״ אני שואלת ״כי אני כזאת, כל דבר טוב שיש לי בחיים נהרס״ היא אומרת ואני מנשקת את הכתף שלה ״לא הפעם״ אני אומרת והיא מחייכת אליי.
YOU ARE READING
Fake marriage🖤💍
Romanceכסף. הכל התחיל מכסף, אני לא בן אדם שמחפש אחרי כסף, אבל ביום ההוא, שהכסף מצא אותי, זה היום שהשתנו לי החיים. מכיל: *תוכן מיני(מפורט) *תוכן להטבי(לסבי) *אלכוהול/עישון ***הושלם***