נקודת מבט בלייר
הזמן עבר, אני ואלכס הלכנו ביחד לאירועים, המשכנו להתקרב, והמשיכה בנינו גדלה וגדלה.
אני התחלתי לקחת כסף מאנשים, כי אני חייבת לבסס את המקום הזה, הרחבתי את העסק לספרייה לקניית ספרים יד שנייה, אני אוהבת את העבודה שלי, אני המשכתי לייצג אנשים וניצחתי בתביעות, בקיצור, השבועות האחרונים היו די סבבה.
״לא רוצה!״ אני צועקת על אלכס והיא צוחקת ״נו ישקרנית אני יודעת שזה לא באמת 6״ היא אומרת והופכת את הקלף שלי שהוא בעצם 2 ״אוףף״ אני אומרת ולוקחת את כל הקלפים ״איך את תמיד עולה על זה שאני משקרת?״ אני שואלת והיא מסתכלת עליי ״סוד״ היא אומרת ואני נותנת לה מכה ״יאלה 7״ היא אומרת ושמה קלף.
אלכס מניחה את הקלף האחרון שלה ״3״ היא אומרת ואני מסתכלת עליה ״ציט״ אני אומרת, היא מסתכלת עליי וצוחקת אני הופכת את הקלף והוא 5 ״שקרנית!״ אני צועקת עליה והיא לוקחת את כל הקלפים ״את גרועה״ אני אומרת והיא מגלגלת עיניים ״פעם ראשונה שאת מנצחת וכבר את מתנשאת? קוראים לזה חטא הגאווה״ היא אומרת והפעמון בדלת מצלצל ״לכי לכי תפתחי״ אני אומרת והיא קמה מהספה ומתקדמת לדלת אלפא נובחת ואני מתקדמת ותופסת אותה ״די אלפא״ אני אומרת והיא מפסיקה ומלקקת אותי ״היי״ אלכס אומרת ואין קלרה וקים נכנסות ״שלום, תגידי מיד שלום לדודה שלך!״ קים אומרת לאלפא ומלטפת אותה ״היי״ אני אומרת ומחבקת אותה וגם את ארין וקלרה ״שבו אני אביא לכן לשתות״ אני אומרת והן מתיישבות.
אני מניחה את השתייה והנישנושים ומתיישבת ליד אלכס, אלפא רצה ומתיישב לידי ברצפה, אני מלטפת אותה והיד של אלכס נחה על הרגל שלי ״אתן משחקות קלפים?״ קים שואלת ואני צוחקת ״כן אבל היא הפסידה לי״ אני אומרת ״פעם אחת״ אלכס מתקנת ואני מגלגלת עיניים , אלפא רצה למשחק שלה ואני נשענת על הספה, היד של אלכס נחה על הכתפיים שלי ומלטפת את הכתף שלי, אני אוהבת את המגע שלה, יותר מידי ״איך היה במלדיביים?!?!״ קים שואלת בהתלהבות ״חלום״ אני אומרת והטלפון של אלכס מצלצל, היא קמה מהספה ומתקדמת לשיש, לוקחת את הטלפון ועונה ״עשיתן את זה מלא אה!?״ קים שואלת ואני נותנת לה מכה ״קים!״ אני נוזפת בה והיא צוחקת ״מה קרה!, כולה סקס״ היא אומרת ואני מגלגלת עיניים ״את יודעת שלא הייתה עם אף אחד מאז ריילי״ אני אומרת ״בסדר, אבל מסכנה, היא בלי כלום חודשים?״ היא שואלת ואני מגלגלת עיניים, לא עשיתי סקס עם אף אחד חוץ מריילי, לא אהבתי מישהי אחרת, ולא רציתי לעשות את זה עם סתם מישהי, אלכס חוזרת לשבת בספה ומכניסה אותי לחיבוק, אלפא נובחת ואני קמה ״בואי אלפא״ אני קוראת לה ופותחת את הדלת, היא יוצאת החוצה ואני סוגרת אותה ״רעבה?״ אלכס שואלת ואני מרגישה אותה צמודה אליי ״כן״ אני אומרת ״אני אזמין פיצות״ היא אומרת ואני מסתובבת אליה ״אני אתן לך הפעם להזמין למרות שאני אוהבת את הפיצה שלך יותר״ אני אומרת והיא צוחקת ומרימה את הטלפון שלה ״אם היינו שנינו לבד הייתי מכינה לך״ היא אומרת וקורצת לי.
YOU ARE READING
Fake marriage🖤💍
Romanceכסף. הכל התחיל מכסף, אני לא בן אדם שמחפש אחרי כסף, אבל ביום ההוא, שהכסף מצא אותי, זה היום שהשתנו לי החיים. מכיל: *תוכן מיני(מפורט) *תוכן להטבי(לסבי) *אלכוהול/עישון ***הושלם***