נקודת מבט בלייר
״היום בערב המסיבת אירוסין, את רוצה שאני אקח אותך לקנות בגד בקניון?״ אלכס שואלת ״לא תודה אני אלך עם קים״ אני אומרת והיא מחייכת וחונה ליד העבודה שלי ״תודה על הטרמפ״ אני אומרת ״בלייר״ היא אומרת ואני מסתובבת אליה ״תיזהרי מהפפרצי אל תעני להם לשאלות״ היא אומרת ואני מהנהנת וסוגרת את הדלת.
אני מוכרת כמה מהספרים שלי ״ביי תודה״ אני אומרת ללקוח שקנה את הספר ואני מתיישבת בדלפק ועוברת על כמה מסמכים ״בלייר וילסון?״ אני שומעת קול גברי ומרימה את הראש ״כן?״ אני שואלת והוא מחייך ״אני דרק, אני הולך להיות העוזר האישי שלך עד לחתונה, ואם תרצי גם אחרי״ הוא אומר ומתקרב אליי ״אל דאגה אני לא מתחיל איתך, בפעם האחרונה שבדקתי אני סופר גיי״ הוא אומר ואני צוחקת ״אלכס שלחה אותך?״ אני שואלת והוא מהנהנן ״באתי לקחת אותך לסידורים לפני המסיבה היום״ הוא אומר ואני מסתכלת על אדי ״לכי אני אשאר לסגור״ היא אומרת ואני מחייכת ״אני אביא את התיק שלי״ אני אומרת ונכנסת למשרד שלי.
התחנה הראשונה שלנו הייתה ציפורניים, באמת הרבה זמן עבר מאש שעשיתי ציפורניים בפעם האחרונה, אחר כך עברו לבחור לוק ״מהמם״ הוא אומר ואני מסתכלת במראה על השמלה הם סוטה בצבע בורדו ״כן אהבתי״ אני אומרת והוא מחייך.
״אבל הכינו לך ולאכלס לוק תואם״ הוא אומר ״בואי ניסע לבית ונמדוד אותו״ הוא מוסיף ואנחנו יוצאים.
אני ואלכס לבושות בלוק כחול ״אוהבת?״ היא שואלת ואני מסתכלת במראה ״נראה לי״ אני אומרת והיא מסתכלת עליי ״אם את לא שלמה עם זה אנחנו ניקח משהו אחר״ היא אומרת ואני מהנהנת ״אהבתי את הלוק הראשון, הבורדו״ אני אומרת והיא מחייכת ״שמעתם אותה״ היא אומרת לאנשים שלה ״אבל אלכס, אתן צריכות לשים את הלוק התואם, זה ייצוגי יו..״ היא אומרת אבל אלכס קוטעת אותה ״לא אכפת לי, היא רוצה ללבוש משהו אחר היא תלבש משהו אחר, נקודה, תביאו לה את הלוק״ היא אומרת ״אין בעיה״ העובדת אומרת והולכת לכיוון הארון ״תביאו לי פשוט חליפה אלגנטית פשוטה ויפה״ היא אומרת והם מהנהנים ״תודה״ אני אומרת והיא מחייכת ״אמרתי לך, אני רוצה שתהני מזה כמה שאת יכולה״ היא אומרת ואני מחייכת.
YOU ARE READING
Fake marriage🖤💍
Romanceכסף. הכל התחיל מכסף, אני לא בן אדם שמחפש אחרי כסף, אבל ביום ההוא, שהכסף מצא אותי, זה היום שהשתנו לי החיים. מכיל: *תוכן מיני(מפורט) *תוכן להטבי(לסבי) *אלכוהול/עישון ***הושלם***