פרק 7

4.7K 72 6
                                    

נקודת מבט בלייר

אני מרגישה מישהו שמנסה להעיר אותי ומתעוררת ״בוקר טוב״ אלכס אומרת ואני מחייכת ״בוקר טוב..״ אני אומרת והיא אומרת לי להסתכל מהחלון, אני רואה את החופים והים ״וואו״ אני אומרת והיא צוחקת ״בואי נחתנו״ היא אומרת ונותנת לי את היד שלה.

אנחנו נכנסות לג'יפ השחור של אלכס והיא מתחילה בנסיעה ״היום בלי נהגים?״ אני שואלת והיא צוחקת ״כל השבוע הזה, בלי נהגים, רק שומרי ראש אבל הם לא יהיו איתנו הם ישמרו מרחוק״ היא אומרת ואני מחייכת.

אנחנו נכנסות לבקתה על הים, ואני מסתכלת מהחלון ״יפה פה״ אני אומרת ״מאוד״ אלכס מוסיפה ואני מחייכת ״נלך לים?״ היא שואלת ואני מהנהנת.


אני לובשת בגד ים לבן סקסי שאני אוהבת ושמה מעליו חולצה, אנ ישנה את הנעלי בית שלי ואני יוצאת לאלכס.

אני נהנת מהמים של המלדיביים, הכל פה מדהים ״קחי״ אלכס אומרת ונותנת לי מילקשייק ״תודה״ אני אומרת ושותה ממנו ״טעים״ אני אומרת והיא מחייכת, אלכס מורידה את החולצה שלה וחושפת בטן שרירית וסקסית , היא נשארת בביקיני ושמה את המשקפי שמש שלה על העיניים ״רעבה?״ היא שואלת ואני מהנהנת.



אלכס ואני אוכלות במסעדה על הים והיא נותנת לי כוס יין ״לחיי מה?״ אני שואלת ״לחיי זה שלמרות ששנאת אותי בהתחלה אנחנו מסתדרות טוב״ היא אומרת ואני צוחקת ״לחיים״ אני אומרת והיא צוחקת ושותה מהיין.




אני מסיימת להתקלח ורואה את אלכס לבושה ״תתלבשי הולכים לטייל״ היא אומרת ואני מחייכת.

אני ואלכס טיילנו קצת וקנינו דברים ״קחי״ אלכס אומרת ושמה לי שרשרת על הצוואר ״תודה, זה יפה״

״אל תדאגי, אלפא בסדר״ קים אומרת לטלפון ואני צוחקת ״את שומרת עליה נכון?״ אני שואלת ״ברור היא כלבה נסיכה״ היא אומרת ״טוב תודה קים, ששמרת עליה כל הזמן הזה שהייתי אצל אלכס״ אני אומרת ״בכיף, את צריכה להגיד לה על הכלבה שלך, אני בטוחה שלא תהיה לה בעיה״ היא אומרת ״נדבר״ אני אומרת ואנחנו מנתקות, אני נכנסת לחדר ואלכס בדיוק יוצאת לבושה בפיגמה ״אלכס אני צריכה לשאול אותך משהו״ אני אומרת ״מה קרה דולצ'ה?״ היא שואלת ומסתכלת עליי ״יש לי כלבה, ולא רציתי להביא אותה ישר אלייך, אז נתתי אותה לקים לכמה זמ..״ אני אומרת והיא קוטעת אותי ״תביאי אותה לבית״ היא אומרת ואני מסתכלת עליה בחיוך ״באמת?״ אני שואלת ״כן, זו הכלבה שלך״ היא אומרת ואני מחבקת אותה ״תודה!״ אני אומרת והיא צוחקת ״בואי נלך לישון תכננתי לנו מלא דברים מחר״ היא אומרת ואני נכנסת לשמיכה ״אז היום לא נדבר לפני השינה?״ אני שואלת והיא מחייכת ״על מה את רוצה לדבר?״ היא שואלת ״הקעקועים שלך״ אני אומרת והיא מסתכלת על היד שלה ״למה עשית אותם?״ אני שואלת ״אהבתי אותם, ויש פה כמה עם משמעות״זה אומר באיטלקית ׳החיים יפים׳ ״ היא אומרת ומצביעה על משפט אחד ״יפה״ אני אומרת ״יש לך קעקוע?״ היא שואלת ״אחד״ אני אומרת ומרימה את החולצה שלי, קעקוע של כף יד של כלב שמקועקע על הצלע שלי ״את אוהבת את הכלבה שלך אה?״ היא שואלת ״כן, היא הכל בשבילי״ אני אומרת ״איך קוראים לה?״ היא שואלת ״אלפא״ אני אומרת ״היא גדולה?״ היא שואלת ואני מהנהנת ״מאוד, היא קופצת עליי ואני נופלת״ אני אומרת ואני צוחקת ״יופי היא תהנה, יש לי חצר גדולה״ היא אומרת ואני צוחקת ״לילה טוב״ היא אומרת ״לילה טוב״ אני לוחשת לה ועוצמת עיניים.


Fake marriage🖤💍Where stories live. Discover now